loading...

یاسا ایجنسی

اینستاگرام از زمان راه اندازی آن در سال 2010 به یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و کانال قدرتمند بازاریابی تبدیل شده است. در حقیقت اینستاگرام دومین برنامه بارگیری در فروشگاه اپل با مخاطبان ماهانه 1 میلیارد کاربر است ! همچنین ، تحقیقات تبلیغاتی بالقوه اینستاگرام تقریباً 850 میلیون کاربر دارد !

شما به عنوان یک بازاریاب یا یک صاحب مشاغل ، قطعاً می خواهید از محبوبیت عظیم این سکو استفاده کنید.

اینستاگرام از زمان راه اندازی آن در سال 2010 به یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و کانال قدرتمند بازاریابی تبدیل شده است. در حقیقت اینستاگرام دومین برنامه بارگیری در فروشگاه اپل با مخاطبان ماهانه 1 میلیارد کاربر است ! همچنین ، تحقیقات تبلیغاتی بالقوه اینستاگرام تقریباً 850 میلیون کاربر دارد !

شما به عنوان یک بازاریاب یا یک صاحب مشاغل ، قطعاً می خواهید از محبوبیت عظیم این سکو استفاده کنید.

به خصوص مطمئن نیستید که چگونه از Instagram برای فروش استفاده کنید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. این مقاله برای کمک به شما در درک بهترین راه های افزایش تبدیل اینستاگرام به شما کمک کرده است.

1. داستان برند خود را بگویید

تمایل ما به شنیدن و گفتن داستانها نشانگر نیاز اساسی انسان برای درک شیوه های زندگی است. برای میلیون ها سال ، مردم داستان های داستانی را اختراع می کردند که به آنها امکان می داد تا در تعداد زیادی همکاری موثر داشته باشند. جوامع کل حول داستان کردن و اینکه دیگران به آنها اعتقاد دارند ، حول محوریت هستند.

چرا از قدرت عظیم قصه گویی به نفع شما استفاده نمی شود؟ گفتن داستان برند شما امکان افزایش تعامل ، تبدیل و ایجاد اعتماد به نفس در اینستاگرام شما را دارد.

یک داستان خوب باید از طریق شخصیت برند شما هدایت شود. برای توسعه داستان معتبر برند خود ، به دنبال الهام بخش در روح ، ارزش ها و رسالت اجتماعی خود باشید.

اطمینان حاصل کنید که داستان ها را با صدای مداوم صدا و ایده ها به طور مرتب تحویل دهید. به عنوان مثال ، می توانید پست هایی درباره روند تولید خود ایجاد کنید. اگر مسئولیت اجتماعی به عنوان یک برند برای شما مهم است ، می خواهید داستانهایی راجع به یک موضوع خاص که به آن می پردازید ، بپردازید.

در اینجا یک مثال عالی توسط بن و جری آورده شده است. توجه کنید که چگونه از اینستاگرام برای گفتن داستانهای بصری در مورد تغییرات آب و هوا استفاده می کنند و توجه را به این موضوع جلب می کنند.

2. با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

تعامل با مخاطبان شما روش دیگری برای افزایش تبدیل اینستاگرام شماست . هرچه بیشتر با دنبال کنندگان درگیر شوید ، احتمال تبدیل شدن آنها به پرداخت مشتری بیشتر است.

ارتباط با پیروان همان چیزی است که مارک های موفق را متمایز می کند. اغلب اوقات ، کاربران سؤالات مربوط به محصول را می پرسند یا سعی می کنند از طریق اینستاگرام به مارک های تجاری دست پیدا کنند. برای پاسخ دادن به همه پیامهای مستقیم و نمایش داده شد کاربر وقت بگذارید .

کار دیگری که می خواهید انجام دهید تسهیل ارتباطات است . سؤالات متداول را در پست های خود بپرسید و کاربران را ترغیب کنید که پاسخ های خود را در نظرات بنویسند.

به نظرات و نظرات کاربران پاسخ دهید . پاسخ دادن به بازخورد منفی بسیار مهم است. از پیروان خود اطمینان حاصل کنید که برای بهبود خدمات خود تلاش می کنید و از آنها برای اظهار نظر سپاسگزاریم.

3. از استوری های اینستاگرام استفاده کنید تا تمام توان خود را داشته باشید

آیا می دانید روزانه 500 میلیون نفر از داستانهای اینستاگرام استفاده می کنند ؟ استوری ها در اینستاگرام بسیار زیاد است. طول عمر 24 ساعته احساس فوریت ایجاد می کند و این باعث می شود تا کاربران برای تماشای داستان های بیشتر تشویق شوند.

با اجرای استراتژیک ، ویژگی های داستانهای زیر این امکان را دارند که درگیری و تبدیل را به طور عمده افزایش دهند.

نظرسنجی ، سؤال و آزمونها

کاربران مشتاق ابراز افکار خود در رسانه های اجتماعی هستند. با افزودن سؤال ، نظرسنجی و آزمونها به داستانهای خود ، به آنها فرصت دهید. به عنوان مثال ، می توانید از پیروان خود بپرسید که از محصولات شما بیشترین بهره را می برند. در اینجا یک مثال عالی توسط یک خرده فروش مد ASOS آورده شده است.

نظرسنجی های ASOS Stories

برچسب مکان

اضافه کردن یک برچسب موقعیت مکانی به داستان شما یک روش عالی برای گسترش دسترسی شما و افزایش تبدیل ها است. هرچه کاربران بیشتر محتوای شما را ببینند ، شانس بیشتری برای تبدیل آنها به مشتری و فروش دارد.

کشیدن پیوندها و برچسب های قابل حمل را بکشید

ویژگی های این دو داستان راهی مستقیم برای تشویق تبدیل ها هستند. پیوندها و برچسبهای قابل حمل را به مشتریان اضافه کنید تا مشتریان مستقیماً محصولات شما را خریداری کنند. در اینجا نحوه استفاده از مارک مد کالوین کلاین در استیکرهای خود از استیکرهای قابل خرید استفاده می کند.

پست کالووین کلین Shoppable Post

با دیگر ویژگی های داستان ، مانند لغزنده ایموجی ، فیلترها ، فیلم های زنده و شمارش معکوس ها ، بازی کنید تا جذابیت و تبدیل اینستاگرام خود را افزایش دهید

علاوه بر این ، می توانید از داستان ها برای الهام بخشیدن به محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) استفاده کنید. از دنبال کنندگان خود بخواهید که تصاویر مربوط به محصولات شما ، فیلم های غیرباکس و بررسی را به اشتراک بگذارند.

4- از بازار ثروتمند تأثیرگذار بهره ببرید

مطالعات نشان می دهد که 49٪ از مصرف کنندگان هنگام تصمیم گیری در مورد خرید خود به توصیه های تأثیرگذار وابسته هستند. این بدان معناست که وقتی کاربران به توصیه های تأثیرگذار اعتماد می کنند ، احتمالاً آنها به مشتری های پرداخت کننده تبدیل می شوند.

کارشناسان Essay Tigers نشان می دهند که بهترین کمپین های بازاریابی تأثیرگذار بسیار ارگانیک هستند و به هیچ وجه شبیه تبلیغات نیستند. به همین دلیل می خواهید تأثیرگذار را انتخاب کنید که همان مقادیر برند شما را پخش کند. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که پیروان تأثیرگذار با مخاطبان هدف شما هماهنگ هستند.

در اینجا مثالی از چگونگی "توصیه کیم کارداشیان" محصولات در صفحه اینستاگرام خود آورده شده است.

کیم کارداشیان-وست اسپانسر پست

افکار نهایی

اینستاگرام مکانی عالی برای تبدیل چشم اندازهای بیشتر به مشتریان پرداخت کننده است. مهمترین توصیه این است که در برخورد با رسانه های اجتماعی "انسان" باشید. حساب اینستاگرام خود را به کانال ارتباطی بین شما و مشتریان بالقوه خود تبدیل کنید. وقت خود را برای پاسخگویی به همه سؤالات مربوط به محصول و سؤالات نمایش داده شده در داستان ، پست ، نظرات و پیامهای مستقیم خود اختصاص دهید.

یاسا بازدید : 364 پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 2:04
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 304
  • بازدید کلی : 10458
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی