loading...

یاسا ایجنسی

با تغییر مداوم در جهان ، اطمینان از اینکه تجارت شما آماده انطباق سریع است ، بسیار مهم است. در این دوره دیجیتال ، پشت سر گذاشتن سرعت پیشرفت های فناوری می تواند به معنای پشت سر گذاشتن رقبای شما و ریسک در موفقیت کسب و کار شما باشد.

فناوری مدرن با بهبود کارآیی ، بهره وری و خلاقیت در سازمان ، مزایای خود را اثبات کرده است. آن را برای موفقیت در تجارت مدرن حیاتی می کند.

در بازاریابی ، به ویژه ، تعدادی سیستم و ابزار وجود دارد که برای ساده سازی تلاشهای بازاریابی و نتیجه بهتر برای کل سازمان کار می کنند.

با تغییر مداوم در جهان ، اطمینان از اینکه تجارت شما آماده انطباق سریع است ، بسیار مهم است. در این دوره دیجیتال ، پشت سر گذاشتن سرعت پیشرفت های فناوری می تواند به معنای پشت سر گذاشتن رقبای شما و ریسک در موفقیت کسب و کار شما باشد.

فناوری مدرن با بهبود کارآیی ، بهره وری و خلاقیت در سازمان ، مزایای خود را اثبات کرده است. آن را برای موفقیت در تجارت مدرن حیاتی می کند.

در بازاریابی ، به ویژه ، تعدادی سیستم و ابزار وجود دارد که برای ساده سازی تلاشهای بازاریابی و نتیجه بهتر برای کل سازمان کار می کنند.

آنالیز اینستاگرام

اتوماسیون

اتوماسیون به دلیل مزایای آن برای شرکت های نوپا و شرکت های سطح شرکت در سال های اخیر به طور فزاینده ای رایج شده است. طبق تعریف ، این فناوری برای تکمیل فرآیندهای کمکی یا کمکی از سوی انسان کار می کند. در عوض ، نیروی انسانی انسانی شما را بهینه می کند و اجازه می دهد تا مجموعه مهارت های آنها در پروژه ها و تکالیف بازاریابی پیچیده تر مورد استفاده قرار گیرد.

بینش اینستاگرام

دپارتمان های بازاریابی رسانه های دیجیتال و اجتماعی می توانند در هنگام ارسال ، فواید بسیار زیادی از اتوماسیون پیدا کنند. ابزار بازاریابی هاپر HQ نمایش مشخصات عمومی ، برای مثال، ادغام تمام نمایش مشخصات عمومی خود را به حساب را به یک سیستم اتوماسیون. با انجام این کار ، شما می توانید برنامه های رسانه های اجتماعی را برای شرکت خود تهیه کنید ، برنامه ریزی و ارسال کنید. همچنین می توانید با سایر اعضای تیم برای ویرایش و پیکربندی پست های خود در هر حساب همکاری کنید. سپس از اینستاگرام به نفع خود استفاده کرده و رشد هرگونه کمپین را از طریق Instagram Insights ردیابی کنید .

این نوع از فناوری اتوماسیون می تواند برای مشاغل تجارت الکترونیکی ، وبلاگ نویسان و مبتدیان بسیار سودمند باشد زیرا می توانید با سهولت و از هر کجا شغل خود را به سمت خود بکشید ، برنامه های رسانه های اجتماعی خود را به صورت خودکار انجام دهید.

در خارج از رسانه های اجتماعی ، بازاریابی هنوز مملو از کارهای تکراری و وقت گیر است که به عدم کارآیی کمک می کند. ابزاری مانند اتوماسیون فرآیند رباتیک (ՀՀԿ) یک رابط کاربر پسند طراحی شده برای سازمانهایی در همه ابعاد ارائه می دهد تا تعدادی از کارهای مهم تجاری را با حداقل تلاش انجام دهد.

برای نیازهای بازاریابی ، این فناوری داده ها را در مناطق مختلف کسب و کار شما جمع آوری می کند تا به شما امکان دهد تصمیمات آگاهانه تر و استراتژیک تری بگیرید. این شامل توانایی سرعت بخشیدن به فرآیندهای داده های خسته کننده و انجام سریع جستجوهای وب بر روی رقبا می شود تا در آنالیزهایی که تصمیمات بازاریابی شما را هدایت می کنند استفاده شود.

واقعیت افزوده

اصطلاح "واقعیت افزوده" به طور سنتی با استفاده از آن در سیستم های سرگرمی یا بازی های ویدیویی برای افزایش تجربه بازی همراه بوده است. با این وجود اخیراً در تعدادی از مناطق مختلف مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد تا بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجربه کاربری ما بهبود یابد.

واقعیت افزوده ، پوشش تصاویر بر روی واقعیت فعلی ما ، تجربه‌ای کاملاً جدید از محصولات و خدمات را در اختیار ما قرار داده و برای نشان دادن آن در محیطهای شخصی ما کار می کند. برای درک بهتر چگونگی خود واقعیت افزوده خود ، به برنامه هایی مانند فیلترهای صورت Snapchat و بازی محبوب Pokémon Go فکر کنید. هر دو از واقعیت افزوده برای غوطه وری تصاویر و چهره ها به دنیای مصرف کننده استفاده می کنند.

به همین ترتیب ، همین ایده می تواند برای حمایت و رشد تلاش های بازاریابی استفاده شود. بسیاری از شرکت ها کمپین های بازاریابی خود را با فیلترهای واقعیت افزوده اسنپ چت و اینستاگرام ترکیب می کنند. این امر نه تنها باعث افزایش دیدگاه تجاری شما به بازار جوان تر می شود بلکه واقعیت افزوده همچنین تجربه ای بالا و به یاد ماندنی را ایجاد می کند.

برای شرکت هایی که در صنعت مبلمان یا مبلمان طراحی داخلی قرار دارند ، واقعیت افزوده می تواند از اهمیت ویژه ای در استفاده از محتوای شرکت و ارائه محصول برخوردار باشد. به عنوان مثال ، شرکت هایی مانند IKEA و Target از واقعیت افزوده استفاده می کنند تا به مشتریان کمک کنند محصولات در خانه های خود را مشاهده کنند. با باز کردن دوربین خود یا گرفتن عکس از فضا ، می توانید محصول را به طور واقعی در ناحیه مورد نظر خود قرار دهید. در این مثال خاص ، حتی ممکن است شما متوجه قدرت آن در بهبود فروش و نگهداری محصولات خود باشید با توجه به اینکه مشتریان حدس نمی زنند که آیا این محصول به نظر مناسب می رسد یا در فضای مناسب قرار گرفته است.

کدهای QR در بازاریابی

اینترنت اشیا

اینترنت اشیاء (IoT) مسلماً یکی از قدرتمندترین و پیچیده ترین ابزارهای فناوری در عصر دیجیتال است. به عبارت ساده ، این اتصال گسترده بین اینترنت و دستگاه هایی مانند سنسورها و تلفن های هوشمند است. این فناوری می تواند تعدادی دستگاه را از شبکه های خصوصی برای جمع آوری داده ها ، تجزیه و تحلیل آن و کمک به بیرون کشیدن تصمیمات تجاری به یکدیگر متصل کند. این داده ها در عوض می تواند برای استراتژیک کردن برای مبارزات بازاریابی نیز استفاده شود.

در طیف وسیعی از صنایع از خرده فروشی تا بیمه ، فناوری IoT می تواند در ایجاد درک عمیق تر از مشتری شما و در بازگشت بازار به آنها کمک کند. به طور خاص خرده فروشی از iBeacons استفاده کرده تا IoT بتواند جادوی خود را انجام دهد. با راه اندازی iBeacons ، فروشگاه ها می توانند حرکت هر مشتری را در سراسر فروشگاهی که دارای خدمات موقعیت مکانی است روشن کنند. اگر آن مشتری تصمیم به دریافت پیام های بازاریابی داشته باشد ، iBeacons همچنین می تواند داده ها را با توجه به مشخصات مشتری ، تاریخ خرید و غیره جمع آوری کند. مشارکت و امکان خرید مشتری را افزایش می دهد.

یک گزینه ساده تر و کمی مقرون به صرفه تر ممکن است اجرای IoT از طریق کدهای QR باشد. به جای اینكه IoT اطلاعات را از طریق برجهای iBeacon جمع آوری كند ، فقط می تواند اطلاعات را هنگام اسكن كردن كد و QR كد جمع كند. با یک اسکن ، می توانید کمپین های بازاریابی مبتنی بر محصول را به مشتریان خود ارائه دهید و اطلاعات مربوط به مشتری را از دستگاهی که کد را اسکن کرده است ، دریافت کنید. خرده فروشان معاملات و تبلیغات ، فیلم ها و بازی های سرگرم کننده و راه هایی برای شخصی سازی محصولات شما ارائه داده اند. همه در حالی که جمع آوری داده های مفید و آموزنده است.

شاید متوجه شده باشید که روند مشترک در بین همه این فناوری ها این است که آنها داده ها را درباره مشتریان و کل شرکت جمع آوری یا سازماندهی می کنند. هر كدام كار می كنند تا فرآیند جمع آوری داده ها ساده تر و كارآمدتر شود ، به همین دلیل آنها چنین ابزار قدرتمندی در بازاریابی هستند. از آنجا که در طیف وسیعی از صنایع در سراسر جهان به طور فزاینده ای رایج می شوند ، برای شما اهمیت بیشتری می یابد که آنها را در مشاغل شخصی خود اتخاذ کرده و از رقابت در چنین دوره دیجیتال پرشتاب پیروی کنید.

یاسا بازدید : 470 پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 10:21
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 243
  • بازدید کلی : 10397
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی