loading...

یاسا ایجنسی

برای کسب و کار شما ، اجرای یک حساب کاربری اینستاگرام چیزی بیش از آن است که لذت ببرید. خواه یک شرکت چند میلیون دلاری یا یک فروشگاه محلی را اداره کنید ، می خواهید به یک مخاطب جدید برسید ، دنبال کننده های بیشتری کسب کنید و فروش بیشتری کسب کنید.

خوشبختانه ، صفحه اینستاگرام کاوش راهی مؤثر و رایگان برای دستیابی به کاربرانی است که هنوز دنبال کار شما نیستند اما احتمالاً کارهایی را که انجام می دهید دوست دارند. با داشتن بیش از 50٪ حساب (یا 500 میلیون) اینستاگرام با استفاده از کاوش در هر ماه ، این یک پتانسیل عظیم برای کسب و کار شما برای جذب مشتریان بیشتر است.

برای کسب و کار شما ، اجرای یک حساب کاربری اینستاگرام چیزی بیش از آن است که لذت ببرید. خواه یک شرکت چند میلیون دلاری یا یک فروشگاه محلی را اداره کنید ، می خواهید به یک مخاطب جدید برسید ، دنبال کننده های بیشتری کسب کنید و فروش بیشتری کسب کنید.

خوشبختانه ، صفحه اینستاگرام کاوش راهی مؤثر و رایگان برای دستیابی به کاربرانی است که هنوز دنبال کار شما نیستند اما احتمالاً کارهایی را که انجام می دهید دوست دارند. با داشتن بیش از 50٪ حساب (یا 500 میلیون) اینستاگرام با استفاده از کاوش در هر ماه ، این یک پتانسیل عظیم برای کسب و کار شما برای جذب مشتریان بیشتر است.

در این پست ، جزئیات بیشتری راجع به اینکه چرا کسب و کار شما باید در صفحه اینستاگرام کاوش و چگونگی دستیابی به آن ظاهر شود ، بررسی می کنم.

شروع کنیم. صفحه کاوش در اینستاگرام

چرا باید در صفحه اینستاگرام کاوش قرار بگیرید

صفحه کاوش به عنوان صفحه "محبوب" شروع شد. سپس ، فقط اکانت های معروف با مشغله زیاد شانس نمایش در این صفحه را داشتند.

متأسفانه ، بارها ، صفحه محبوب نه برای کاربران مرتبط بوده و نه برای مشاغل مفید. کاوش ها

اکنون ، هر کاربر اینستاگرام می تواند بر اساس فعالیت های خود در اینستاگرام و مباحثی که احتمالاً دوستشان دارد توصیه هایی را دریافت کند.

با توجه به این نکته ، با ورود به صفحه اینستاگرام اینستاگرام چه مزایایی می توانید کسب و کار شما کسب کند؟

  • امکان دستیابی به مخاطب بسیار هدفمند: یک دلیل وجود دارد که Wired موسوم به اینستاگرام " واقعی ترین مکان در وب " را کاوش کنید . در صفحه کاوش ، همه چیز در مورد شخصی سازی و ارتباط است. بنابراین ، هر نمایی که در کاوش در مورد شما داشته باشد ، از طرف کاربران احتمالاً علاقه مند به برند شما و مباحثی است که در مورد آنها ارسال می کنید.
  • فرصت افزایش آگاهی از برند: وقتی افراد نیاز به خرید کفش دارند ، به مارک های کفش که از قبل می شناسند فکر می کنند. نمایش در صفحه اینستاگرام کاوش به معنای بیشتر مشتریان بالقوه است که از نام تجاری شما و مزایای منحصر به فرد ارائه شده مطلع شوند.
  • شانس بهتری برای به دست آوردن تعداد بیشتری دنبال کننده و مشتری: کاربران علاقه مند به موضوع شما احتمالاً با پست های شما درگیر می شوند و حساب شما را دنبال می کنند. به همین ترتیب ، این کاربران می توانند پست های خرید شما را در Explore جستجو کنند تا محصولات شما را خریداری کنند.

صفحه اینستاگرام کاوش چگونه کار می کند

چه چیزی صفحه کاوش اینستاگرام را با فید یا جستجوی اینستاگرام متفاوت می کند؟ درک این موضوع می تواند به شما در ایجاد پست هایی که احتمالاً در صفحه وجود دارند ، کمک کند.

برای ارائه مطالب مرتبط در کاوش ، اینستاگرام الگوریتم خود را آموزش می دهد تا منافع هر کاربر را از طریق پستهایی که با آنها درج می شود و حسابهایی که دنبال می کند بفهمد. بنابراین ، هر کاربر یک صفحه منحصر به فرد کاوش را مشاهده می کند.

علاوه بر این ، با تغییر فعالیت های کاربر ، این صفحه تغییر می کند. علاوه بر این ، اینستاگرام اقدامات حسابهایی را که کاربر درگیر آن است ، در نظر می گیرد.

منابع اینستاگرام را کاوش کنید

به عنوان مثال ، اگر یک تأثیرگذار در طاقچه زیبایی در مورد پست زیبایی در مورد اینستاگرام خود درباره محصول زیبایی شما نظر داشته یا نظر دهد ، دنبال کنندگان درگیر آنها احتمالاً پست شما را در صفحه کاوش خود مشاهده می کنند.

مطابق علایق کاربر ، اینستاگرام بسیاری از حساب های بذر را انتخاب می کند. از بین این حسابها ، اینستاگرام بر اساس معیارهای مختلف ، بیشترین ربط را به کاربر اختصاص می دهد. سپس کاربر بخش هایی از محتوا را از این حساب ها مشاهده می کند.

کاوش در اینستاگرام

برای اطمینان از تنوع ، معمولاً اینستاگرام یک پست از یک حساب کاربری به کاربر نشان می دهد. این بدان معناست که وقتی کاربر یکی از پست های شما را در کاوش مشاهده کند ، احتمالاً بزودی آنها دیگری را مشاهده می کنند.

در حال حاضر ، صفحه اینستاگرام کاوش فیلم ها ، داستان ها ، پست های خرید و فیلم ها و تصاویر اینستاگرام IGTV را نشان می دهد. علاوه بر این ، پستهایی که کاربر در کاوش مشاهده می کند از حسابهایی است که هنوز آنها را دنبال نمی کنند.

به طور خلاصه ، صفحه اینستاگرام کاوش برای ارائه توصیه های شخصی به هر کاربر کار می کند تا آنها بتوانند آنچه را دوست دارند پیدا کنند و علایق جدیدی را کشف کنند.

به عنوان مثال ، در اینجا یک پست از آرتورو ویدال در صفحه کاوش من وجود دارد:

@ kingarturo23 پست رسمی از صفحه کاوش

این پست بر اساس فیلم هایی است که من تماشا کرده ام. به اندازه کافی خنده دار ، به یاد دارم که داستانی را از لیونل مسی ، فوتبالیست مشاهده کردم که آرتورو ویدال را برجسته و نشان می کرد.

چگونه می توانید در صفحه اینستاگرام کاوش قرار بگیرید؟

پس از توضیح در مورد مزایای کسب و کار شما با نشان دادن در صفحه اینستاگرام کاوش و اینکه چگونه این صفحه کار می کند ، چگونه می توانید در صفحه کاوش نمایش داده شوید؟

این 10 نکته مهم را دنبال کنید تا بهترین فرصت را برای شغل خود داشته باشید.

1. مخاطبان خود را درک کنید

با توجه به اینکه الگوریتم اینستاگرام قصد دارد ترجیحات هر کاربر را درک کند ، تحقیقات مخاطبان برای ایجاد بهترین پست ممکن بسیار حیاتی است. برای موثرتر کردن روند کار ، یک شخصیت اینستاگرام ایجاد کنید.

این شامل جزئیاتی از قبیل:

  • نام
  • سن
  • جنسیت
  • محل
  • منافع
  • درآمد
  • نقاط درد
  • جاه طلبی ها
  • سرگرمی
  • دوست ندارد

یکی از ابزارهای مفید که می تواند به شما در تحقیق مخاطبان کمک کند ، فیسبوک Audience Insights است .

فیس بوک بینش بینش

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که چند مورد را در مورد مخاطبان خود وارد کنید و فیس بوک اطلاعات بیشتری را از پایگاه داده خود ارائه می دهد.

با ثبت این جزئیات و موارد دیگر در یک سند ، ایجاد پست های اینستاگرامی که مخاطبان ایده آل شما بتوانند با آنها طنین انداز شوند ، آسان تر می شود. در نتیجه ، پیروان شما بیشتر با پست های شما درگیر می شوند.

این باعث می شود اینستاگرام پست های شما را در کاوش در بیشتر کاربران مانند دنبال کنندگان خود نشان دهد. علاوه بر این ، می توانید به کاربرانی که تازه علاقه خود را به طاقچه شما دارند ، برسید.

2. محتوای اینستاگرام خود را با صدای برند ثابت به اشتراک بگذارید

اگر امروز در مورد فوتبال پست می کنید ، زیبایی فردا و تناسب اندام روز بعد ، احتمال حضور در صفحه اینستاگرام کاوش به هیچ وجه کم نیست. دلیلش این است که اینستاگرام به جای اینکه به دنبال پست های فردی باشد ، کل حساب را در نظر می گیرد.

در یک پست وبلاگ فیسبوک در مورد اینستاگرام کاوش ، فیس بوک توضیح داد که آنها "خط لوله بازیابی ایجاد کرده اند که بیشتر روی سطح رسانه متمرکز است.

اگر یک کاربر متوسط در اینستاگرام پست های شما را پشت سر می گذارد ، می توان به راحتی گفت که حساب شما در این زمینه چیست؟ حتی بدون بررسی زیستی خود را؟

الگوریتم اینستاگرام بیشتر روی حسابهای متمرکز است که بصورت موضعی شبیه به چیزی است که یک کاربر در حال حاضر با آن درگیر است. بنابراین ، برای طبقه بندی آسان تر ، شغل شما باید در موضوع باقی بماند ، از هشتگ های ثابت استفاده کند و با حساب های دیگر در طاقچه خود ارتباط برقرار کند.

در نتیجه ، پست های شما می توانند در کاربرانی که به آن موضوع علاقه نشان داده اند ، در Explore نشان دهند. به عنوان مثال ، در اینجا یک حساب کاربری در صفحه کاوش من نشان داده شده است:

newswizkid ارسال از صفحه کاوش

این حساب به جایی رسیده است که پست های آن فقط به موسیقی دان نیجریه ، Wizkid متمرکز می شود.

3. فیلم های جذاب ایجاد کنید

حتی اگر اینستاگرام در ابتدا برای تصاویر مشهور بود ، اما فیلم ها اکنون محبوبیت زیادی در حال رشد هستند. این تعجب آور با توجه به اینکه تقاضا برای محتوای ویدئو در طول سال ها افزایش یافته است.

به عنوان مثال ، در یک مطالعه HubSpot ، 54٪ از مصرف کنندگان انتظار فیلم از مارک ها را دارند . برای فشار بیشتر فیلم ها در اینستاگرام ، شبکه رسانه های اجتماعی IGTV و داستان ها را به خوراک Explore اضافه کرده است.

گرایش محتوای Hubspot

گذشته از این دو ، اینستاگرام در حالی که پست های فید اینستاگرام را در کاوش در معرض نمایش قرار می دهد ، فیلم ها را بهتر از تصاویر قرار می دهد. طبق گفته اصلی محصول اینستاگرام برای کشف ، ویل روبن ، فیلم ها این توانایی را دارند که در رتبه بالاتری قرار بگیرند زیرا به صورت خودکار در کاوش بازی می کنند و تمایل به جلب توجه بیشتر دارند.

به طور خلاصه ، فیلم های اینستاگرام برنامه هایی را در پست های فید ، IGTV و داستان ها دارند.

با این حال ، ایجاد فیلم های ضعیف شما را به طور خودکار به صفحه کاوش نمی رساند. اینستاگرام تأکید می کند که یک تصویر عالی شانس بیشتری برای دریافت فید Explore نسبت به یک فیلم ضعیف دارد.

مخاطبان شما چه نوع فیلمهایی را می خواهند ببینند؟ اگر می خواهید در صفحه اینستاگرام کاوش قرار بگیرید ، کسب و کار شما باید در ایجاد فیلم های مرتبط و جذاب تلاش بیشتری کند.

4- پست های برتر را تحلیل کنید

در واقع ، بسیاری از پستهای اینستاگرام در خوراک Explore ظاهر می شوند بدون اینکه صاحب حساب بتواند پست را برای کاوش بهینه کند. و این ممکن است برای برخی از پست های شما اتفاق افتاده باشد.

از این پست ها چه می توانید یاد بگیرید؟ چه روندهایی پیدا خواهید کرد؟ اما اول از همه ، شما باید پست های خود را که در صفحه کاوش نشان داده شده است کشف کنید.

اطلاعات موجود در حساب اینستاگرام خود را کاوش کنید.

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام را پیدا کنید

اضافه کاری از رشد دنبال کننده خود پیگیری کنید

تعامل پست خود را درک کنید

آنالیزهای اینستاگرام را امتحان کنید

به حساب کاربری Instagram خود بروید. سپس به پستی که می خواهید آنالیز کنید ، بروید. پس از انجام این کار ، روی "مشاهده Insights" کلیک کنید.

اینستاگرام چند معیار درباره پست شما نشان خواهد داد. با جابجایی ، جزئیات بیشتری از جمله منابع برداشت های پست خود را دریافت خواهید کرد.

آنالیز اینستاگرام

به معنای دیگر ، می توانید از حسابهای دیگر در طاقچه خود بیاموزید که در صفحه کاوش برجسته می شوند. از این گذشته ، با داشتن یک حساب کاربری فعال در اینستاگرام ، فعالیت های شما شبیه به مخاطبان ایده آل شما خواهد بود.

بنابراین ، به صفحه کاوش خود بروید و پست های مربوط به طاقچه یا موضوع خود را بررسی کنید. می توانید حساب های عمیق تر را شیرجه بزنید و آنالیز کنید.

با تجزیه و تحلیل بهترین ارسال های خود و سایر حساب های موجود در طاقچه خود ، نوع پست ها ، هشتگ ها و سایر مؤلفه های این پست ها و حساب ها را کشف خواهید کرد.

5. از هشتگ ها و برچسب های مربوطه استفاده کنید

استفاده از هشتگ یکی از بهترین راهها برای سازماندهی پست های اینستاگرام شما و تقویت تعامل است. طبق یک مطالعه TrackMaven ، پستهایی با 9 هشتگ بیشترین میانگین تعامل را در هر پست کسب می کنند.

تجزیه و تحلیل هشتگ اینستاگرام

سه نوع هشتگ مشترک برای افزودن به پست های اینستاگرام شما ، هشتگ های مربوط به صنعت ، مارک و موضوع است.

در حالی که هشتگ مارک تجاری به افزایش آگاهی از برند و سازماندهی محتوای تولید شده توسط کاربر کمک می کند ، هشتگ های مربوط به صنعت و موضوعات می توانند به شما در رسیدن به مخاطبان جدید کمک کنند. علاوه بر این ، اینستاگرام می تواند از هشتگ موضوعی برای کشف پست ها درباره یک موضوع استفاده کند.

اگر از هشتگ موضوعی استفاده می کنید که کاربر دیگری در گذشته از آن استفاده کرده است ، احتمالاً پست شما برای آنها مرتبط خواهد بود. فراتر از این ، استفاده از یک برچسب موقعیت مکانی می تواند به شما در رسیدن به کاربران اینستاگرام در محل شما کمک کند و سریع تعامل خود را دریافت کنید. این امر به ویژه در صورتی که یک فروشگاه محلی را راه اندازی کنید مفید است و پست شما مربوط به افراد اطراف شماست.

جدای از هشتگ ، می توانید مارک های مرتبط و تأثیرگذار را در پست های خود برچسب گذاری کنید تا تعامل آنها را ترغیب کنید.

علاوه بر این ، هنگام همکاری با آن مارک ها یا تأثیرگذار ، برچسب زدن بسیار مهم است. به نوبه خود ، پست شما می تواند در Explore برای پیروان آنها ظاهر شود.

به عنوان مثال ، در اینجا پستی وجود دارد که در گروه "معماری" صفحه کاوش من قرار دارد:

ارسالproduct_architect از صفحه کاوش در اینستاگرام

با کمال تعجب ، این پست دارای هشتگ های بسیاری در رابطه با معماری است.

6. برای تعامل بیشتر با مخاطبان خود درگیر شوید

این حس می کند که درگیری یکی از مهمترین سیگنال های مربوط به پست است. یک کاربر اینستاگرام معمولاً وقتی مربوط به آنها باشد با یک پست درگیر می شود.

اینستاگرام سیگنال هایی مانند لایک و نظر را در نظر می گیرد تا تعیین کند که پست شما با مخاطبان ایده آل شما چقدر است. خوشبختانه ، یکی از راه های تشویق تعامل ، تعامل با مخاطبان است.

این امر می تواند از طریق پاسخ به اظهارنظر و ارسال مجدد از محتوای تولید شده توسط کاربر باشد. در نتیجه ، پیروان شما بیشتر با پست های شما درگیر می شوند.

به همین دلیل ، اینستاگرام پست های شما را به کاربران مشابه با دنبال کنندگان درگیر شما نشان می دهد.

7. برای افزایش درگیری از زیرنویس ها استفاده کنید

حتی اگر اینستاگرام سکویی برای محتوای تصویری باشد ، زیرنویس ها محبوبیت زیادی پیدا می کنند. همراه با مطالب عالی ، زیرنویس ها می توانند پیام را در پست های شما بیرون بیاورند.

یکی دیگر از مزایای بزرگ شرح تصاویر این است که به مخاطبان و اینستاگرام شما کمک می کنند تا موضوع پست های شما را بهتر درک کنند. همچنین ، زیرنویس ها کاربران را در پست های شما مدت طولانی تر نگه می دارد. این می تواند یک سیگنال تعامل مثبت برای پست های شما باشد.

علاوه بر آن ، می توانید CTA را به زیرنویس های خود اضافه کنید تا کاربران را به دوست داشتن و اظهار نظر تشویق کنید. در نتیجه این ، زیرنویس ها شانس تعامل بهتر را بهبود می بخشد. هنگامی که تعامل زیاد می شود ، اینستاگرام پست های شما را با ارزش می بیند و آنها را در کاربر را برای کاربران مشابه با پیروان شما نمایش می دهد.

در اینجا پستی که در صفحه کاوش من درمورد یک مادر با کودک تازه متولد شده منتشر شده است آمده است:

ارسال از صفحه کاوش اینستاگرام

این فقط یک تصویر معمولی است. با این حال ، زیرنویس معنای بیشتری به آن بخشید و منجر به درگیری بهتر شد. مورسو ، در انتهای زیر عنوان فراخوانی برای اقدام وجود دارد.

8. ارسال پست های اینستاگرام در زمان های بهینه برای مخاطبان خود

مهم نیست که پست اینستاگرام شما چقدر عالی باشد ، به نظرات طرفداران شما برای دستیابی به تعامل مانند لایک و اظهار نظر نیاز دارد. ارسال در زمان اشتباه می تواند پست شما را به فراموشی بفرستد.

این بدان معناست که پست شما نتواند مقدار مناسب درگیری را به سرعت دریافت کند تا ارزشمند و جالب به نظر برسد. چه کاری می توانی انجام بدهی؟

یک روش مؤثر برای تقویت تعامل این است که بدانید چه موقع شما فعالان آنلاین از طریق Instagram Insights فعال هستند . به گوشه بالا سمت راست صفحه نمایه خود بروید و روی منو کلیک کنید. روی "بینش" و سپس بخش "مخاطبان" کلیک کنید.

اینستاگرام Insights

در مرحله بعد ، اطلاعاتی درباره زمان فعال شدن مخاطبان خود پیدا خواهید کرد. سپس می توانید پست های خود را در این زمان ها به اشتراک بگذارید و عملکرد آنها را پیگیری کنید.

هنوز هم بهتر ، بهترین ابزار ارسال فرصت Hopper HQ استرس را از بین می برد. پس از در نظر گرفتن فعالیت پیروان و معیارهای نامزدی پست ، بهترین زمان برای به اشتراک گذاشتن پست های شما خواهد بود.

Hopper HQ بهترین زمان برای ارسال

هنگامی که زمان را می دانید ، می توانید پست های خود را در آن زمان ها برنامه ریزی کرده و عملکرد آنها را پیگیری کنید.

با ارسال در زمان های بهینه ، طرفداران فعلی شما و مخاطبان بالقوه شما برای دیدن پست های شما آنلاین هستند. در نتیجه شانس خود را برای تعامل بهتر برای فشار دادن آن به کاوش در این زمینه افزایش می دهید.

9- مسابقات یا مسابقات اعطایی را اجرا کنید

مردم عاشق هدایا و هیجان برنده شدن در یک مسابقه هستند. و به همین دلیل رقابت ها روشی اثبات شده برای افزایش تعامل برای پست های اینستاگرام شما هستند.

برای مبتدیان ، بیشتر مسابقات به کاربران نیاز دارد که دوست دارند ، درباره پست خود نظر دهند و یا یک حساب را دنبال کنند. بنابراین ، چنین پست هایی در یک دوره کوتاه جذابیت زیادی را به خود می گیرند.

در اینجا مثالی از ارسال در صفحه کاوش من در حال انجام دادن سواستفاده است:

ارسال از صفحه کاوش اینستاگرام

این پست در مدت زمان 15 ساعت بیش از 1000 لایک داشت و در صفحه کاوش نمایش داده شد.

10. تبلیغات Instagram را کاوش کنید

با رعایت نکاتی که در بالا گفته شد ، شما را در صفحه کاوش می گیرید ، اما می تواند زمان ببرد. خوشبختانه ، با استفاده از کاوش تبلیغات می توانید به نتایج سریع برسید.

پست های رسانه های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنید.

بصری پست های خود را برنامه ریزی کنید. همه جا را بکشید و رها کنید.

اولین پست خود را ایجاد کنید

برای ایجاد یک آگهی کاوش ، باید یک تبلیغ فید در اینستاگرام ایجاد کنید. سپس ، کاوش را به عنوان یکی از مکانهای انتخابی خود انتخاب می کنید.

کاوش تبلیغات

از طریق این تبلیغات ، می توانید دنبال کننده های بیشتری برای حساب اینستاگرام خود داشته باشید تا حجم مخاطبان خود را افزایش دهید. به روش دیگر ، شما می توانید از تبلیغات فید در اینستاگرام با عملکرد بالا در Explore استفاده کنید.

luckyshrub کاوش تبلیغات

در نتیجه ، می توانید این نتایج را در کاوش (Explore) تکرار کنید. با این حال ، باید توجه داشته باشید که تبلیغ شما در فید Instagram Explore ظاهر نمی شود. کاربران فقط هنگامی که روی یک تصویر یا ویدیو کلیک می کنند ، تبلیغ شما را می بینند.

نتیجه

قرار گرفتن در صفحه اینستاگرام کاوش مانند اجرای یک تبلیغ هدفمند برای مخاطبان ایده آل شما است. شما می توانید از طریق لایک و اظهار نظر ، تعامل در پست های خود را افزایش دهید ، دنبال کننده های بیشتری کسب کنید و حتی از طریق پست های خرید مستقیم به فروش مستقیم بپردازید.

با این وجود بهتر است که شما می توانید پست های خود را برای هر یک از این اهداف بهینه کنید.

طبق فیس بوک ، Instagram Explore همچنان به تکامل خود ادامه خواهد داد. اطمینان حاصل کنید که این صفحه را علامت گذاری کنید زیرا وقتی تغییرات جدید به کاوش می آیند ، به روز می شوید.

آیا در صفحه اینستاگرام کاوش نمایش داده شده است؟ آنچه را در نظرات انجام دادید به ما بگویید.

یاسا بازدید : 377 پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 2:10
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 249
  • بازدید کلی : 10403
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی