loading...

یاسا ایجنسی

ممکن است یک خط موضوع در جزئیات کلی در موفقیت بازاریابی ایمیل شما جزئی جزئی باشد اما می تواند یک کمپین ایمیل را ایجاد یا شکسته کند.

ایمیل های شما باید بر افزودن ارزش به تجربه مشتری ، ارائه پیام مناسب ، در زمان مناسب متمرکز شوند. محتوای شما باید به سوالات آنها پاسخ دهد و "نقاط درد" آنها را برطرف کند. اولین استراتژی ارزش در استراتژی ایمیل شما منجر به افزایش فروش ، شناخت بهتر برند و نرخ باز بالاتر خواهد شد.

بنابراین ، منتظر نمانید ، نکات برتر ما را برای ایجاد خط مطلبی کامل بخوانید و آماده افزایش نرخ باز و ROI کمپین های بازاریابی ایمیل شوید.

ممکن است یک خط موضوع در جزئیات کلی در موفقیت بازاریابی ایمیل شما جزئی جزئی باشد اما می تواند یک کمپین ایمیل را ایجاد یا شکسته کند.

ایمیل های شما باید بر افزودن ارزش به تجربه مشتری ، ارائه پیام مناسب ، در زمان مناسب متمرکز شوند. محتوای شما باید به سوالات آنها پاسخ دهد و "نقاط درد" آنها را برطرف کند. اولین استراتژی ارزش در استراتژی ایمیل شما منجر به افزایش فروش ، شناخت بهتر برند و نرخ باز بالاتر خواهد شد.

بنابراین ، منتظر نمانید ، نکات برتر ما را برای ایجاد خط مطلبی کامل بخوانید و آماده افزایش نرخ باز و ROI کمپین های بازاریابی ایمیل شوید.

1. با نفرات برتر همراه باشید

این که آیا شما در حال کار برای کسب و کار کوچک برای فروش تی شرت های سفارشی هستید یا در یک مارک پیشرو و چند ملیتی بسیار زیبا قرار گرفته اید ، چند راهکار اصلی برای خطوط موضوع ایمیل وجود دارد که جهانی هستند.

  • فوریت: باعث می شود مشترکان خود را احساس کنند که یک خرابی زمانی وجود دارد می تواند باعث شگفتی شود. با این حال ، بسیاری از این موارد می تواند منجر به فرسودگی لیست شود ، بنابراین از آنها کم مصرف استفاده کنید.
  • پیشنهادات: مردم عاشق چیزها و تجربیات جدید هستند ، بنابراین از این طریق بازی کنید. چیزی رایگان به آنها پیشنهاد دهید یا تخفیف قابل توجهی به آنها بدهید. آنها برای ادامه عضویت در لیست ایمیل شما ، این مقدار را خواهند دید.

در اینجا یک نمونه از ایمیل پیشنهادی از معاملات شرقی آورده شده است:

نمونه بازاریابی ایمیل.

  • کنجکاوی: با باز کردن ایمیل برای دریافت اطلاعات بیشتر ، کنجکاوی طبیعی گیرندگان خود را انتخاب کنید.
  • علاقه شخصی: بیشتر از این خطوط موضوع استفاده کنید. آنها معمولاً مستقیم هستند و با منافع خاصی که مخاطبان شما با باز کردن ایمیل دریافت می کنند صحبت می کنند. خطوط موضوع شخصی مورد علاقه همچنین با تذکر دادن به محتوای بدن ایمیل شما به بازکن های مقدماتی نیز کمک می کند.

این ایمیل قول می دهد پاسخ سؤال را در خط موضوع به مشترک بگویید:

این ایمیل قول می دهد پاسخ سؤال را در خط موضوع به مشترک بگویید.

  • برای ایجاد اقتدار و بالا نگه داشتن نرخ باز خود از صنعت (مد ، فناوری ، و غیره) استفاده کنید. اینها به ویژه وقتی خوب با یک نوع کنجکاوی از بیانیه جفت شوند ، خوب کار می کنند.
  • به یک داستان بگویید: آموزش داستان در خط موضوع شما روشی بی نظیر برای برجسته کردن سود و افزایش نرخ باز است.
  • استفاده از اثبات اجتماعی: به عنوان انسان ، ما به آنچه دیگران انجام می دهند برای توجیه تصمیمات خودمان نگاه می كنیم. این دانش را با ذکر داستانهای موفقیت در خطوط موضوع خود قرار دهید ، چگونگی استفاده دیگران از محصولات یا خدمات شما یا حتی ذکر نامهای آشنا را برجسته كنید.

با استفاده از این ترفندهای امتحان شده و واقعی ، می توانید خطوط موضوعی خود را جلب توجه بیشتری کنید. حتی می توانید دو مورد از این تاکتیک ها را برای حتی بیشتر قدرت ایمیل ارسال کنید. در اینجا برخی از بهترین خطوط موضوع پست الکترونیکی برای نام تجاری بهینه ساز ترافیک وب Sumo به عنوان نمونه آورده شده است.

2. تست ، تست و آزمایش برخی دیگر

فقط پیروی از بهترین روشها برای تهیه خطوط موضوع همیشه کافی نیست. شما هنوز هم نیاز دارید که آزمایش کنید و تجدید نظر کنید تا مشخص شود که چه چیزی برای مخاطبان خود تعیین می کند. علاوه بر انجام تست های معمولی A / B ، می توانید خطوط موضوع خود را قبل از ارسال حتی تست کنید. CoSchedule یک ابزار رایگان ارائه می دهد که به شما در ارزیابی قدرت سرفصل های خود کمک می کند و برای خطوط موضوع نیز عالی است. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که خطوط موضوع خود را درون آنالایزر قرار دهید ، و نمره ای را برای عملکرد خوب عنوان / عنوان دریافت خواهید کرد.

این برنامه همچنین مشخص می کند چه نوع کلماتی را در عنوان پیشنهادی خود استفاده می کنید و این کلمات تا چه اندازه در جلب توجه خوانندگان یا برانگیختن یک پاسخ عاطفی مؤثر است.

در استفاده از این توصیه با یک دانه نمک احساس راحتی کنید - گاهی اوقات ابزار بسیار مهم خطوط کوتاه موضوعی است که علی رغم طول آنها عملکرد خوبی خواهند داشت. به عنوان یک نظر دوم ، این یک گزینه عالی است. فراموش نکنید که همچنین از اعضای تیم خود در مورد نظرات خود بپرسید.

3. سؤال قانع کننده ای را مطرح کنید

سوالات یک روش عالی برای این است که طرفداران خود راجع به نحوه پاسخ دادن به یک سؤال (و اینکه چگونه می توانید به آنها در پاسخ دادن به آن کمک کنید) فکر کنید.

در اینجا یک نمونه از راگاو حران آورده شده است .

سوالات یک روش عالی برای این است که طرفداران خود راجع به نحوه پاسخ دادن به یک سؤال (و اینکه چگونه می توانید به آنها در پاسخ دادن به آن کمک کنید) فکر کنید.

وقتی از یک سؤال در خط موضوع خود استفاده می کنید که مربوط به personas خریدار شما است ، کنجکاوی فرد را ترسیم می کنید و به آنها می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

و مثال دیگری از برایان دین در اینجا آمده است :

نمونه کمپین بازاریابی ایمیل.

اشتباه نکن علامت سؤال اغلب غافل است. طبق SmartInsights ، 72٪ از مارکها در خطوط موضوعی که با یک علامت سؤال در مقایسه با سایر نگارشی ها به پایان می رسد ، نرخ کلیک پایین - به طور متوسط 8.1٪ پایین تر را مشاهده می کنند. آنها ممکن است توجه بیشتری را جلب کنند ، اما در تحریک مشتریان واقعی عملکرد ضعیفی دارند.

با این حال ، علامت سؤال هنوز در لیست ماست. در اینجا به همین دلیل است: این مربوط به چه نگارشی نیست که شما استفاده می کنید ، بلکه نحوه استفاده از آن است. بسیاری از مارک ها سؤالاتی را مطرح می کنند که بسیار عمومی است و مربوط به برند آنها نیست. هنر پرسیدن یک سؤال این است که مشخص باشد که کپی / محصولات / پیشنهاد چیست. به این ترتیب ، سؤال در خط موضوع انتظارات را تعیین کرده و سپس آنها را برآورده می کند. اگر این کار را درست انجام دهید ، سؤالات عالی می تواند شما را از رقابت خود جدا کند.

4. استفاده از زبان مختصر ، از جمله افعال محور عمل

اکثر افراد صندوق ورودی های خود را خیلی سریع اسکن می کنند. این بدان معناست که هرچه خطوط موضوع شما مختصر ، واضح تر و محور تر باشد ، احتمال کلیک بر روی ایمیل شما بیشتر است. هنگامی که شما در حال ایجاد یک خط موضوع مختصر هستید ، باید در مورد چگونگی سود شما از گیرنده های ایمیل فکر کنید و فوراً این مزیت را روشن کنید. به عنوان مثال ، "افزایش نرخ باز 40 درصدی خود" قانع کننده تر از "چگونگی افزایش نرخ باز" است.

افعال اکشن بسیار مهم است زیرا باعث الهام بخشیدن به افراد می شود ، خصوصاً وقتی که در ابتدای خط موضوع گنجانده شده است. در اینجا چند نمونه از مارک های معروف آورده شده است:

  • فیزیک پاپ: "آماده شوید. پای خود را برگردانید. (همچنین به نفع خود جذاب است)
  • بازاریاب دیجیتال: "" غار مرد "جدید من [تصاویر] را ببینید (همچنین به کنجکاوی جذاب است)
  • Topshop: "شلوار جین جدید خود را ملاقات کنید" (همچنین برای علاقه به شخصی جذاب است)

به خاطر داشته باشید که همیشه لازم نیست با خطوط موضوع خود فوق العاده خلاق باشید تا عملکردی عالی ببینید. در واقع ، خطوط موضوع ایمیل صریح و روشن ، واقعاً خوب کار می کنند. به یاد داشته باشید هر آنچه را ایجاد می کنید ، آزمایش کنید و فراموش نکنید که تیم خود را برای طوفان مغزی به خدمت بگیرید. هنگام ایجاد عناوین ، تلاش تیمی می تواند بسیار مفید باشد.

یاسا بازدید : 306 دوشنبه 10 شهريور 1399 زمان : 15:56
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 236
  • بازدید کلی : 10390
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی