loading...

یاسا ایجنسی

بازاریابی دوباره مبتنی بر ایجاد کمپین های تبلیغاتی شخصی برای کاربرانی است که قبلاً از وب سایت شما ، فروشگاه آنلاین یا سایر مطالب بازدید کرده اند. براساس اطلاعاتی که قبلاً در مورد آنها دارید ، می توانید از این استراتژی برای نهایی کردن تبدیل استفاده کنید یا جایی را انتخاب کنید که خرید آنها در آنجا خاتمه یافته باشد.

در این مقاله به شما می گویم که چگونه می توانید این استراتژی را در دو بزرگترین سیستم عامل تبلیغ اجتماعی استفاده کنید: تبلیغات فیس بوک و تبلیغات اینستاگرام. بیا شروع کنیم!

بازاریابی دوباره مبتنی بر ایجاد کمپین های تبلیغاتی شخصی برای کاربرانی است که قبلاً از وب سایت شما ، فروشگاه آنلاین یا سایر مطالب بازدید کرده اند. براساس اطلاعاتی که قبلاً در مورد آنها دارید ، می توانید از این استراتژی برای نهایی کردن تبدیل استفاده کنید یا جایی را انتخاب کنید که خرید آنها در آنجا خاتمه یافته باشد.

در این مقاله به شما می گویم که چگونه می توانید این استراتژی را در دو بزرگترین سیستم عامل تبلیغ اجتماعی استفاده کنید: تبلیغات فیس بوک و تبلیغات اینستاگرام. بیا شروع کنیم!

  • آیا به طور مؤثر IGTV و Instagram Live را در استراتژی اجتماعی خود قرار می دهید؟ بیاموزید که چگونه از این ابزارها و بهترین شیوه ها در IGTV و اینستاگرام لایو رایگان استفاده کنید!

انواع بازاریابی در فیس بوک و اینستاگرام

تبلیغات فیس بوک و تبلیغات اینستاگرام همیشه دست به دست هم می دهند ، زیرا تبلیغات در هر دو شبکه از همان راه حل تبلیغی خریداری می شوند. آنها گزینه های کاملاً بازاریابی مجدد دارند ، اما این چهار نوع اصلی تبلیغات هستند:

  • بازاریابی ویدیویی ویدیو به دلیل افزایش حجم زیاد کاربران ، به صورت آنلاین اهمیت بیشتری پیدا می کند ، بنابراین دیدن این که چگونه می توانید این سبک را در کمپین های خود کار کنید ، بسیار مهم است.
  • بازاریابی مبتنی بر تعامل با صفحه فیس بوک یا صفحه اینستاگرام. بیشتر ترافیک ایجاد شده در شبکه های اجتماعی به صفحه مارک خود شما هدایت می شود. بنابراین استفاده از این ترافیک به عنوان گزینه دیگری در استراتژی بازاریابی مهم است.
  • بازاریابی با تبلیغات پویا. این گزینه بازاریابی در اینستاگرام و فیس بوک جالب است زیرا به صرفه ترین کارآمد است. تبلیغات پویا کاتالوگ محصولات ما را در زمان واقعی ادغام می کنند و به نرخ تبدیل بسیار بالاتری می رسند. برای تبلیغ کنندگان با تجارت الکترونیکی خود ، توصیه می کنیم تبلیغات فیس بوک را با خوراک کاتالوگ محصول ادغام کنید .
  • بازاریابی مبتنی بر تبلیغات تبلیغات نسل. تبلیغات Lead Generation در فیس بوک به شما امکان می دهد بدون نیاز به بازدید کاربر از صفحه شما ، مستقیماً از شبکه های اجتماعی عکس بگیرید. و با گزینه بازاریابی ، می توانید مستقیماً این کاربران استخدام شده را در مخاطبان خود درج کنید تا به کار خود در رابطه خود با آنها ادامه دهید.

علاوه بر این چهار نوع اصلی ، می توانید از وب سایت خود ، تبلیغات بوم یا بازدید از برنامه خود ، کمپین های بازاریابی ایجاد کنید.

بازاریابی در فیس بوک و اینستاگرام: درک سفر مشتری

فیس بوک و اینستاگرام اجازه می دهند تا استراتژی های بسیار پیچیده بازاریابی را ایجاد کنند تا در مراحل مختلف قیف تبدیل به کاربر بپردازند.

بازخورد اینستاگرام و فیس بوک: چگونه می توان تبلیغات اجتماعی را دوباره انجام داد

  • فاز TOFU : در مرحله TOFU یا "بالای قیف" ، کاربر تشخیص داده است که وی نیاز خاصی دارد و در جستجوی اطلاعات برای پاسخ به آن است (به عنوان مثال: "من می خواهم شکل بهتری پیدا کنم"). در این مرحله ، آنچه بهترین کار را دارد ارائه محتوای عمومی است.
  • فاز MOFU : در وسط قیف ، کاربر در مورد آنچه می خواهد واضح تر است و گزینه های مختلفی را ارزیابی می کند. به دنبال مثال بالا ، شاید کاربر تصمیم گرفته است که می خواهد به کوهنوردی برود و به دنبال دیوارهای کوهنوردی در منطقه خود است. در اینجا می توانیم علاقه او را با مطالب تخصصی تر حفظ کنیم ، به عنوان مثال ، "5 مورد برای ارزش گذاری در انتخاب دیوار صعود کامل".
  • مرحله BOFU : سرانجام ، در انتهای قیف ، کاربر قبلاً تمام گزینه های خود را در نظر گرفته است و هنوز هم به محصول شما علاقه مند است - فقط فشار نهایی را به او بدهید! در آخرین مرحله از قیف ، پیشنهادات و آزمایشات رایگان به خوبی کار می کنند.

برای پرداختن به موفقیت این پیچیدگی، ما نیاز به درک چگونه نام تجاری خاص ما سفر مشتری آثار و در چه نقطه ما در حال نزدیک یک مشتری خاص است. سپس می توانیم از بالای قیف تبدیل (مثلاً با گزینه مخاطبان مشابه) تا نزدیکترین به تبدیل نهایی (به عنوان مثال ، با یک استراتژی سبد رها شده) از فیس بوک و اینستاگرام استفاده کنیم.

نحوه بارگیری تبلیغات در اینستاگرام و فیس بوک ، مرحله به مرحله

1) حساب تبلیغات خود را با مدیر تجارت مرتبط کنید

اگرچه این مرحله اجباری نیست ، من همیشه آن را توصیه می کنم ، زیرا پیوند دادن حساب تبلیغات فیس بوک خود با مدیر کسب و کار به شما امکان می دهد تا تمام فعالیت های خود را در شبکه متمرکز کنید .

برای کسانی که نمی دانند ، Facebook Business Manager ابزاری است که به شما امکان می دهد صفحات فیس بوک و اینستاگرام خود ، حساب های تبلیغاتی و برنامه های دیگر را بصورت یکپارچه از یک مکان مدیریت کنید. با این کار اشتراک گذاری حساب ها با چندین کاربر آسان و مشاهده کلیه فعالیت ها به روشی یکپارچه و تسهیل گزارش ، آسان می شود.

2) مخاطب سفارشی ایجاد کنید

اساس فعالیت های بازاریابی در اینستاگرام و فیس بوک هدف قرار دادن یک گروه خاص کاربر است ، بنابراین ما باید این مخاطب را ایجاد کنیم. فقط مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به "مخاطبان" بروید (در زیر "دارایی ها" قرار دارد).
  • پس از آنجا ، روی "ایجاد مخاطب" کلیک کرده و "مخاطب سفارشی را از ترافیک وب سایت یا برنامه" انتخاب کنید.
  • اگر پیکسل بازاریابی را در صفحه خود پیاده سازی کرده اید ، می توانید مخاطبان مربوطه را انتخاب کنید. اگر اینطور نیست ، وقت آن است که بروید! با کلیک بر روی گزینه "مشاهده کد پیکسل تأییدکننده خود" ، کدی را که ظاهر می شود کپی کنید و آن را در میان برچسب های "head" در وب سایت خود قرار دهید (اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید ، از یک طراح وب یا IT استفاده کنید. ) خواهید دید که برای همه صفحات یک پیکسل عمومی وجود دارد و سپس یک نسخه خاص برای تبدیل ها وجود دارد که بعد از صفحه عمومی نصب می شود.
  • در آخر ، روی "ایجاد مخاطب من" کلیک کنید و تمام شد! به یاد داشته باشید که برای هر کمپین بازاریابی لازم است که یک نامگذاری قابل تشخیص و آسان داشته باشید. منطقی ترین کار این است که با یک نامگذاری یکپارچه بین سایت های مختلفی که در آن قسمت های مجدد چاپی انجام می شود کار کنید (شبکه های اجتماعی ، Google Ads ...).

3) URL و زمان جمع آوری داده ها را انتخاب کنید

در قسمت URL ، باید صفحه‌ای را انتخاب کنیم که بازدیدکنندگانی که می خواهیم از آن عکس بگیرند. در مرحله بعد ، ما باید زمان جمع آوری داده ها را تعریف کنیم ، یعنی چند روز دیگر کاربران در لیست بازاریابی شما باقی می مانند. این بار کوتاه تر ، یادآوری برند "تازه" تر خواهد بود ، اما همیشه باید به اندازه کافی طولانی باشد که این لیست دارای تعداد قابل توجهی از کاربران باشد.

حداقل تعداد بازدیدها ، تعامل یا تبدیل های تعریف شده توسط سیستم برای شروع بازاریابی 100 عدد است ، اما حقیقت این است که این تعداد کوتاه است. برای اینکه سریع مخاطب را "نسوزانید" ، توصیه می شود صبر کنید تا بین 2000 تا 3000 کاربر در لیست حذف وجود داشته باشند. در مورد سایتهای کوچکتر ، ممکن است مجبور شویم که پنجره مجموعه را طولانی تر کنیم تا از امکان این امر اطمینان حاصل شود.

رایج ترین گزینه ها برای دوره جمع آوری داده ها 7 ، 14 ، 30 یا 90 روز است ، اما در برخی موارد امکان تمدید آن تا 180 روز یا در مورد آگهی های تولید نسل تا 360 نیز وجود دارد.

توصیه من همیشه ایجاد یک کمپین جداگانه برای هر رویداد ، به عنوان مثال خرید ، بازدید از محصول یا فرم های تکمیل شده است. به این ترتیب ، شما می توانید روی خلاقیت ها بطور مستقل کار کنید و اهداف و پیشنهادات مختلفی را مدیریت کنید.

4) اولین کمپین بازاریابی خود را در فیس بوک و اینستاگرام ایجاد کنید

پس از ایجاد لیست های بازاریابی ، باید صبر کنید و بر آنها نظارت کنید تا اینکه تعداد قابل توجهی از کاربران داشته باشند. با موفقیت ، شما می توانید با پیگیری این مراحل ، اولین کمپین خود را راه اندازی کنید:

  • در بخش تبلیغات مدیر تبلیغات ، "ایجاد" را انتخاب کنید.
  • هدف را با توجه به مخاطبی که در آن هدف دارید انتخاب کنید.
  • لیست بازاریابی را که می خواهید برای کمپین استفاده کنید انتخاب کنید.
  • یک زمان به موقع و بودجه یک کمپین اضافه کنید.
  • اکنون به بخش آگهی بروید و تمام زمینه های اولین تبلیغ خود را پر کنید. اولین خلاقیت و کپی خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که می توانید بعداً برای اضافه کردن تبلیغات بیشتر یا پیشنهادی برای تشویق خرید دوباره برگردید.

به یاد داشته باشید که شما در حال مراجعه به کاربرانی هستید که هنوز تصمیم گیری نشده اند ، اما از قبل برند شما را می شناسند. بنابراین ، می توانید مقدمه ها را جست و جو کنید و مستقیماً روی پیام هایی متمرکز شوید که همچنان به ترغیب آنها ادامه خواهد داد.

همچنین امتحان کردن کپی و خلاقیت های مختلف و آزمایش با آزمایش های A / B بسیار مهم است تا ببینید کدام یک از آنها به بهترین شکل کار می کنند.

5) تبلیغات بازاریابی خود را در فیس بوک و اینستاگرام راه اندازی کنید!

شما قبلاً کمپین خود را ایجاد کرده اید ، بنابراین می توانید آن را راه اندازی کنید تا بلافاصله شروع به تبدیل و نتایج کنید. اما مراقب باشید: کار شما هنوز انجام نشده است

از لحظه راه اندازی مجبور خواهید بود روند تکامل کمپین ها و تبلیغات را پیگیری کنید. بدترین ترکیب های کپی و تصاویر را غیرفعال کنید ، بودجه بیشتری را به بهترین گزینه ها اختصاص دهید و سعی کنید در مورد خلاقیت های جدید تلاش کنید.

با گذشت زمان ، شما همچنین قادر خواهید بود تا ببینید بهترین زمان برای نزدیک شدن به مشتریان در درون قیف و URL ها و دوره های زمانی متناسب با آنچه شما می خواهید مناسب است. خلاصه اینکه ، هرگز تلاش و یادگیری را متوقف نکنید!

یاسا بازدید : 436 پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 10:13
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 261
  • بازدید کلی : 10415
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی