loading...

یاسا ایجنسی

فیلم ها بخش مهمی از بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی موتور جستجو هستند. آنها نه تنها باعث افزایش علاقه به محتوای شما می شوند بلکه رتبه را نیز بهبود می بخشند.

با توجه به فراوانی فیلم ها در وبلاگ ها و سایت های رسانه های اجتماعی و بدون وجود آنها ، خطرناک به نظر می رسد. در حقیقت ، 62٪ از جستجویهای عمومی در Google نتیجه فیلم می گیرند.

بنابراین ، چگونه می توانید فیلم های خود را به ایستادگی و رتبه بندی مطلوب تبدیل کنید؟ در اینجا هفت نکته برای بهبود سئو کلی ارائه شده است.

فیلم ها بخش مهمی از بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی موتور جستجو هستند. آنها نه تنها باعث افزایش علاقه به محتوای شما می شوند بلکه رتبه را نیز بهبود می بخشند.

با توجه به فراوانی فیلم ها در وبلاگ ها و سایت های رسانه های اجتماعی و بدون وجود آنها ، خطرناک به نظر می رسد. در حقیقت ، 62٪ از جستجویهای عمومی در Google نتیجه فیلم می گیرند.

بنابراین ، چگونه می توانید فیلم های خود را به ایستادگی و رتبه بندی مطلوب تبدیل کنید؟ در اینجا هفت نکته برای بهبود سئو کلی ارائه شده است.

1. زیرنویس قابلیت جستجو را اضافه کنید

زیرنویسها قابلیت جستجو را اضافه می کنند

هیچ چیز بدتر از پیمایش یک ویدیوی روی تلفن همراه شما وجود ندارد ، فقط این که صدای ناگهانی آن را مبهوت کنید. رونوشت های ویدئویی به شما امکان می دهد ضمن حفظ پیام خود ، محتوای شما را در حالت خاموش مشاهده کنید. این مورد برای کاربرانی که ممکن است در مکان عمومی مشاهده کنند جذاب است. همچنین مخاطبان شما را گسترش می دهد تا بیننده های ناشنوا و ناشنوا را نیز در خود جای دهد.

هر نوع متن در بهینه سازی موتور جستجو مهم است. نه تنها به بینندگان انسان اجازه می دهد راحت تر شما را پیدا کنند ، بلکه ربات ها را نیز به این کار ترغیب می کند. رباتهای خزنده برای Google کار می کنند تا اطلاعاتی را در وب سایتهایی که فهرست می کنند جمع کنند. آنها از الگوریتم های تعیین شده موتور جستجو برای رتبه بندی پیوندهای شما در برابر سایت های رقیب استفاده می کنند. شامل زیرنویس باعث افزایش قابلیت جستجو و فضای اضافی برای گنجاندن کلمات کلیدی می شود.

2. بهترین فیلم خود را در اولویت قرار دهید

در حالیکه انتخاب شما این است که فیلم ها را در هر صفحه تعداد دلخواه خود قرار دهید ، می تواند بر رتبه سئو تأثیر بگذارد. Google به طور معمول در هر پیوند یک ویدیو را لیست می کند ، و این مهم است که بهترین پا را به جلو بکشید. از آنجا که رباتهای خزنده به دنبال محتوای ویدیویی هستند ، معمولاً برنامه ریزی می شوند که پس از اولین یافتن متوقف شوند. این بدان معنی است که هر ویدیوی دیگری که تعبیه کرده اید ممکن است نادیده گرفته شود. هنگام تصمیم گیری در مورد قرار دادن ویدیو ، ابتدا موارد زیر را در نظر بگیرید:

نمای کلی: در صورت دوست داشتن تلفن همراه ، فیلم ها شانس بیشتری برای مشاهده دارند . عواملی مانند طول ، ابعاد و سرعت بارگذاری در این امر تأثیر می گذارد.

اجزای جستجوگرها: ویژگی هایی که با موتورهای جستجو رتبه بالاتری کسب می کنند باید در اولویت قرار گیرند. زیرنویس ها ، توضیحات ، کلمات کلیدی ، برچسب ها و عنوان ها همه تفاوت دارند.

بهترین کیفیت: موتورهای جستجو داده ها را جمع می کنند تا بدانند آیا سایت شما با الگوریتم های آنها مطابقت دارد. آنها همچنین می دانند که محتوای شما تا چه اندازه به کاربران اینترنت و تعداد بازدید کنندگان شما ارتباط دارد. مهم نیست اگر دوربین یا میکروفون شما شل و ول باشد ، محتوای شما چقدر عالی است. ویدئویی را انتخاب کنید که واضح است ، قابل شنیدن است و نور خوبی را حفظ می کند.

3. تصویر بند انگشتی شما فیلم را می فروشد

 تصویر بند انگشتی شما فیلم را می فروشد

نباید یک کتاب را با جلد آن قضاوت کنید ، اما بسیاری از فیلم ها با استفاده از تصویر کوچک آن را قضاوت می کنند. تصویر کوچکی که وقتی ویدیوی شما باز نشده است یا پخش نشده است ، چیزهای زیادی می گوید. این یک داستان در مورد این ویدئو قبل از اینکه آن را در حال اجرا باشد می گوید. داشتن تصویر کوچک در نتایج موتور جستجو ، دید و ترافیک را دو چندان می کند . یک قاب را انتخاب کنید که محتوا را محاصره کند یا مارک شما بهترین باشد.

اجازه ندهید که تصویر کوچک شما به صورت خودکار انتخاب شود. این می تواند در نهایت یک قاب انجماد غیر قابل فهم یا چیزی غیرقابل تشخیص برای بیننده باشد. این یک تصویر پایدار در ذهن مصرف کنندگان می شود که فقط با نام تجاری شما آشنا می شوند.

مطالعات نشان می دهد که ریز عکسها با موضوعات انسانی روی صفحه نمایش ، 30 درصد بیشتر از بازی کردن را نشان می دهد. شایسته است که انگشت شست را از طریق قاب های ویدیویی ببخشید تا یک چیز ارزشمند برای تصویر کوچک خود پیدا کنید.

4. ایجاد لینک دهنده با محتوای گیرنده

هدف از هر فیلم بالقوه برتر ، تولید بک لینک با کیفیت بالا است. اینها از بینندگانی است که محتوای شما را بر روی سیستم عامل های مختلف به اشتراک می گذارند. نکته جالب این است که همه فیلم ها این عامل اشتراک پذیری را ندارند. هیچ کس نمی خواهد دوستان و خانواده خود را با برخی از کلیپ های بی علاقه در مورد یک کفش جدید پیوند دهد. آنها می خواهند به عنوان جالب و نوآورانه مورد توجه قرار گیرند ، محتوایی را انتخاب کنند که نشان دهنده این موضوع باشد. محصول شما هنوز هم می تواند این برش را ایجاد کند ، اما فیلم واقعاً باید چیزی باشد که اشتیاق به اشتراک گذاری آن داشته باشد. دلایلی که بینندگان ممکن است یک ویدیو به اشتراک بگذارند عبارتند از:

مطالب خنده دار : همه عاشق خنده خوب هستند ، همانطور که می توان از همه ی یادداشت هایی که در رسانه های اجتماعی خزش می کنند ، استنباط کرد. اگر ویدیوی شما چاکلت را جذب می کند ، شانس بیشتری برای به اشتراک گذاری با دیگران دارد.

محتوای عاطفی : فیلم هایی که واکنش عاطفی بینندگان را برانگیخته اند قابل تقسیم هستند. بینندگان می خواهند به تماشای دیگران آنچه نشان می دهند به دیگران نشان دهند و پیوند شما را از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی برای انجام این کار ارسال کنند. این بدان معنا نیست که محتوای شما باید غمگین باشد ، فقط لمس کردن است. از یک داستان شخصی یا تجربه واقعی مشتری استفاده کنید تا یک پیام مبتنی بر احساسات را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

محتوای آموزشی: شوخ طبع و احساسات تنها انواع محتوا نیستند که می فروشند. فیلم هایی با پیام های آموزشی نیز برای به اشتراک گذاری محبوب هستند. کاربران اینترنت که مایل به تیزهوش خود هستند ، بخش های آموزنده ای را به اشتراک می گذارند. بینندگان همچنین ممکن است چیزی را بیان کنند که یک عقیده قوی را در مورد خودشان بیان کند.

5. میزبان وب سایت شما

غالباً مشاغل برای میزبانی ویدیو به YouTube یا سایر سایتهای جریان شخص ثالث مراجعه می کنند. این ممکن است هزینه ها را کاهش داده و زمان بارگذاری را افزایش دهد ، اما همچنین مصرف کنندگان را به دامنه ای غیر از خود شما پیوند می دهد. تمرکز اصلی سئو افزایش بازدید وب سایت و ترافیک کلی است. اگر در دامنه خود میزبان هستید ، هر زمان که ویدیوی شما به اشتراک گذاشته شود ، وب سایت شما نیز به اشتراک گذاشته می شود.

هنگام میزبانی در سایت خود ، به یاد داشته باشید که با جدا کردن ویدیو به صفحه ، نمایه سازی را بهبود می بخشید. همانطور که در بالا گفته شد ، احتمالاً رباتهای خزنده هیچ ویدیویی را از اولین مورد ارجاع نمی دهند. یک استراتژی یک ویدیو در هر صفحه ، SEO را بهبود می بخشد.

اگر میزبان یک ارائه دهنده شخص ثالث را انتخاب کرده اید ، حتماً لینک سایت خود را در توضیحات قرار دهید. این همان تأثیر میزبانی در دامنه شخصی شما نیست ، اما این امکان را به بینندگان می دهد تا شما را پیدا کنند.

6. جستجو را با یک نقشه سایت بهبود بخشید

نقشه ها از نظر مفهومی هولناک هستند اما در عمل ساده هستند. اگر هیچ کس از کارمندان HTML اطلاعات کافی نداشته باشد ، هنگام تهیه فیلم خود یک شخص خارجی را در نظر بگیرید. اضافه کردن نقشه سایت مانند اضافه کردن یک زبان جایگزین به یک راهنمای دستورالعمل است. این رباتها را به زبانی که می فهمند مطالعه کاملتری از فیلم شما ارائه می دهد.

نقشه های نقشه شامل تمام جزئیات کمی است که شامل ویدیوی شما است ، مانند تاریخ انقضا ، مکان محتوا ، توضیحات ، مدت زمان و عنوان. بسیاری از بازاریابان از نقشه سایت غافل می شوند و این مزیت را نسبت به رقبا رقم می زند.

7. از کلید واژه های خوب تحقیق استفاده کنید

از کلید واژه های خوب تحقیق استفاده کنید

کلمات کلیدی دانش رایج در SEO مدرن است ، اما فقط هر کلمه کلیدی انجام نمی شود. پس از انتشار چند فیلم ، می توانید به تجزیه و تحلیل بپردازید تا مشخص کنید کلمات کلیدی در کمپین شما چه تغییری ایجاد می کند. قبل از این ، می توانید بر سلطه کلمات کلیدی در صنعت خود تحقیق کنید تا یاد بگیرید که محبوب ترین آنها چیست.

کلمات کلیدی محتوای شما را از بسیاری جهات ، چه در اصطلاحات و چه در طول تأثیر می گذارد. مطالعات نشان می دهد که کلمات کلیدی حداقل 4 کلمه شامل 50٪ جستجوها هستند . کلمات کلیدی با دم بلند مخصوص مارک و محصول شما خاص هستند ، در حالی که کلمات کلیدی کوتاه ، گسترده هستند اما بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. تحقیق در مورد هر دو سبک وجود دارد که بسته به فعالیت شما ، موفقیت را نشان می دهد.

با فیلم های خود سرگرم شوید

رتبه جستجو بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال است ، اما اجازه ندهید این پیام شما را خراب کند. سرگرمی ، حفظ ارتباط با محتوا و صحیح بودن با نام تجاری خود ، به همان اندازه سئو مهم است. این نکات را با یک پیام شخصی ترکیب کنید و مشتری را برای موفقیت ویدیو در صدر ذهن خود نگه دارید.

با داشتن یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی جستجو ، فیلم های خود را به حالت ایستادگی و رتبه بندی مناسب بدست آورید. امروز بروشور را بارگیری کنید!

یاسا بازدید : 338 چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 13:59
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 245
  • بازدید کلی : 10399
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی