loading...

یاسا ایجنسی

اگر اخیراً در فیس بوک حضور داشته باشید ، پس قدرت گروههای فیسبوک را می فهمید. گروه های فیس بوک علی رغم اینکه خود را به دلیل رسوایی های جدید و گزارش های خبری ، در کانون توجه خود قرار داده ، تجدید حیات جدیدی در استفاده از بستر رسانه های اجتماعی ایجاد کرده اند.

اگر فکر می کنید بیشتر از گذشته گروه های فیس بوک را در اخبار خود مشاهده می کنید ، تصادفی نیست. در سال 2016 ، فیس بوک شروع به حرکت به سمت ایجاد مکالمات و فرصت های تعامل از طریق گروه های فیس بوک کرد.

با تمرکز بیشتر فیس بوک ها بر روی گروه ها ، اکنون زمان شروع استفاده از گروه های فیس بوک در استراتژی رسانه های اجتماعی شما است . طبق فیسبوک ، در آوریل 2019 بیش از 400 میلیون کاربر در گروههایی که آنها را معنادار تعریف کرده بودند وجود داشت. این بدان معناست که مارک شما به طور قطع می تواند طاقچه خود را پیدا کند!

اگر اخیراً در فیس بوک حضور داشته باشید ، پس قدرت گروههای فیسبوک را می فهمید. گروه های فیس بوک علی رغم اینکه خود را به دلیل رسوایی های جدید و گزارش های خبری ، در کانون توجه خود قرار داده ، تجدید حیات جدیدی در استفاده از بستر رسانه های اجتماعی ایجاد کرده اند.

اگر فکر می کنید بیشتر از گذشته گروه های فیس بوک را در اخبار خود مشاهده می کنید ، تصادفی نیست. در سال 2016 ، فیس بوک شروع به حرکت به سمت ایجاد مکالمات و فرصت های تعامل از طریق گروه های فیس بوک کرد.

با تمرکز بیشتر فیس بوک ها بر روی گروه ها ، اکنون زمان شروع استفاده از گروه های فیس بوک در استراتژی رسانه های اجتماعی شما است . طبق فیسبوک ، در آوریل 2019 بیش از 400 میلیون کاربر در گروههایی که آنها را معنادار تعریف کرده بودند وجود داشت. این بدان معناست که مارک شما به طور قطع می تواند طاقچه خود را پیدا کند!

در این مقاله ، ما توضیح می دهیم که چگونه از گروههای Facebook برای مشاغل ، نحوه ایجاد یک گروه و سفرها و ترفندها برای پیشرفت گروههای خود استفاده کنید.

  • آیا به طور مؤثر IGTV و Instagram Live را در استراتژی اجتماعی خود قرار می دهید؟ بیاموزید که چگونه از این ابزارها و بهترین شیوه ها در IGTV و اینستاگرام لایو رایگان استفاده کنید!

گروه های Facebook برای تجارت: نحوه استفاده از گروه های Facebook در استراتژی اجتماعی شما

نحوه استفاده از گروه های Facebook برای تجارت

گروه های فیس بوک می توانند با ایجاد یک احساس جامعه ، ایجاد خود به عنوان یک مقام صنعت و ایجاد فرصت های بیشتر برای تعامل با مشتریان ، به استراتژی رسانه های اجتماعی یک برند بیفزایند . گروه های فیس بوک را نباید به عنوان راه دیگری برای فروش محصول خود تلقی کرد ، بلکه آنها فرصتی برای ساختن نام تجاری شما و ارتباط آن با مصرف کنندگان هستند.

بازاریابی از طریق گروه های فیس بوک مشابه بازاریابی Reddit است. تمرکز نباید روی ارتقاء خود باشد بلکه ایجاد ارزش برای اعضای گروه است. این گروه برای شما قرار نمی دهد که درباره محصول یا خدمات شما بسیار شگفت آور باشند ، بلکه دیگران بخاطر علاقه و علاقه متقابل خود یا عشق به برند ، محصول ، خدمات یا موضوعات مرتبط با محصولات خود تجمع کنند.

دو راه وجود دارد که مشاغل می توانند در گروه های فیس بوک شرکت کنند ، یا با ایجاد یک گروه یا پیوستن به یک گروه موجود . هر روش دارای جوانب مثبت و منفی است ، اما به طور کلی توصیه می کنم گروه مارک خود را ایجاد کنید که بتوانید کنترل و نظارت کنید. بودن در ایجاد گروه ، کنترل گروه را به شما می دهد و به شما امکان می دهد لحن و قوانین را تنظیم کنید. اگر تصمیم دارید به عنوان یک گروه به یک گروه بپیوندید ، باید مطمئن شوید که به شدت قوانین گروه را رعایت می کنید تا به خوبی برند خود را نشان دهید.

صفحات فیس بوک در مقابل گروه های فیس بوک

صفحات و گروه های Facebook را اشتباه نگیرید. یک صفحه فیس بوک صفحه نمایه عمومی با نام تجاری شما است. اینجاست که می توانید به روزرسانی های وضعیت ، تصاویر ، فیلم ها و فیلم های زنده ارسال کنید. آنها به طور مشابه به یک صفحه شخصی فیس بوک کار می کنند ، انتظار دارند که صفحات کسب و کار بتوانند تحلیلی را درباره نحوه برخورد افراد با صفحه نظارت کنند.

از طرف دیگر ، گروه های فیس بوک اغلب فضاهای خصوصی هستند که در آن مشتریان و کاربران می توانند در مورد یک موضوع اصلی یا مشترکات جمع شوند. آنها مکالمات ، به اشتراک گذاری یا داستانهای شخصی ، خنده دار و سرگرم کننده را تشویق می کنند ، یا افرادی که درخواست مشاوره یا کمک می کنند. با توجه به یک گروه مارک دار ، به کاربران این امکان را می دهد تا عشق یا استفاده از یک محصول را به یکدیگر وصل کنند و از سایر کاربران مشاوره یا راهنمایی بگیرند.

از نظر محتوا ، یک صفحه فیس بوک برای محتوای TOFU (بالای قیف) مناسب تر است ، در حالی که یک گروه فیس بوک با MOFU (وسط قیف) یا BOFU (پایین قیف) بهتر عمل می کند. توصیه می کنم که هر دو را برای تجارت خود داشته باشید.

انواع گروه های فیس بوک

هنگام ایجاد یک گروه Facebook ، سه گروه مختلف وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید: عمومی ، بسته و مخفی.

یک گروه عمومی به سادگی گروهی است که هر کس روی سکو می تواند پست ها را پیدا کند ، به آن بپیوندد و ببیند. گروه های عمومی برای پیوستن به هرکسی در فیس بوک آزاد است ، چه علاقه ای به محصول شما داشته باشند یا نه (یا اینکه حتی آنها یک شخص واقعی هستند!) برای گروه های مارک فیس بوک ، گروه های عمومی به طور معمول بهترین گزینه نیستند.

گروه های بسته خصوصی تر از گروه های عمومی هستند زیرا اعضای باید درخواست عضویت کنند و پست های این گروه برای افراد خارجی است. کاربران فیس بوک می توانند گروه شما را در برنامه پیدا کنند ، اما آنها نمی توانند محتوای گروه یا اعضای گروه را ببینند ، مگر اینکه آنها توسط یک مدیر گروه اجازه ورود پیدا کنند. این اغلب محبوب ترین گزینه برای مشاغل است.

گروه های مخفی به طور مشابه با گروه های بسته کار می کنند ، به جز اینکه کاملاً برای افراد غیر مخفی پنهان است. این بدان معنی است که هیچ کس نمی تواند این گروه را در فیس بوک جستجو کند و فقط اعضا می توانند ببینند که این گروه وجود دارد و محتوای آن وجود دارد. تنها راهی که افراد می توانند به آن بپیوندند از طریق یک دعوت مستقیم است.

ایده های گروه تجاری فیس بوک

گروه های فیس بوک مردم را در یک موضوع اصلی جمع می کند. برای مارک ها ، این می تواند گروهی درباره محصول یا خدمات خاص شما ، موضوعات خدمات مشتری یا ساختمان جامعه باشد.

امروزه کاملاً به معنای واقعی کلمه یک گروه وجود دارد. به عنوان یک مارک شرکت کننده در یک گروه فیس بوک ، می توانید نام تجاری خود را به عنوان مفید ، دلسوز و قادر به تعامل با مشتریان خود در یک سطح شخصی تر قرار دهید - در صورت انجام کار righ t. اگر بیش از حد ناسازگار باشید ، بیش از حد کنترل مکالمه را نیز درگیر کنید و فقط خود را ارتقا دهید و در واقع تشویق مکالمات و ارتباطات واقعی نمی تواند بسیار اشتباه باشد . بیایید چند ایده گروه تجاری مختلف در مورد فیس بوک را مرور کنیم و چگونه می توانید گروه خود را با موفقیت اداره کنید:

  • پشتیبانی مشتری: در یک گروه پشتیبانی از مشتری ، مشتریان می توانند سوالات یا مشکلات خود را در مورد محصول یا خدمات شما برای گروه ارسال کنند. مشتریان یا می توانند به یکدیگر کمک کنند ، یا مستقیماً از شما ، تجارت ، سؤالات خود سوال کنند. این فرمت به شما امکان می دهد تا مستقیماً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید ، فداکاری خود را به نیازهای آنها نشان دهید ، ضمن اینکه به سایر کاربران که ممکن است در همان شماره کار کنند نیز کمک می کند.
  • انجمن سازی ساختمان: این شاید متداول ترین روش استفاده از یک گروه Facebook برای تجارت باشد. مشتریان می توانند در پشت عشق به محصول یا خدمات شما تجمع کنند ، با دیگران ارتباط برقرار کنند ، وفاداری به برند شما را بسازند و حسن نیت ایجاد کنند. بسته به رسالت برند و محصول یا خدمات خاص آنها ، ساختمان جامعه می تواند بسیار متفاوت به نظر برسد. به عنوان مثال ، یک سرویس کیت وعده غذایی مشترک می تواند گروهی داشته باشد که کاربران بتوانند با استفاده از این سرویس عکس ها و فیلم هایی از وعده های غذایی را که ایجاد کرده اند به اشتراک بگذارند ، همچنین الهام بخش دستور العمل را به اشتراک بگذارند یا مکالمات مربوط به آشپزی را شروع کنند. این باعث می شود تا کاربران از طریق عشق به محصول شما با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
  • Listening اجتماعی: اگر تصمیم دارید گروهی را با محوریت محصول یا خدمات خاص خود یا به طور گسترده تری صنعت یا بخش خود ایجاد کنید ، می توانید از این گروه برای اهداف گوش دادن به اجتماعی استفاده کنید. این به شما امکان می دهد تا روی نبض آنچه مشتریانتان درباره محصول شما و آنچه می خواهند بمانید ، بمانید. همچنین به شما کمک می کند تا از روند صنعت و منافع مصرف کننده پیروی کنید.

چگونه می توان در گروه های فیس بوک مشغول به کار شد

1. یافتن خط

گروه های تجاری فیس بوک باید بین تسهیل گفتگوها خوب باشند ، اما غافل بودن. این باید فضایی باشد که طرفداران بتوانند به آن وصل شوند ، و اگر حضور شما بیش از حد "برادر بزرگ" است ، ممکن است آنها را ترک کنند و فضای خود را ایجاد کنند. به طور کلی ، سعی کنید تعادل بین مکالمات تشویق کننده را پیدا کنید و در عین حال به اعضای خود اجازه دهید پست های خود را ایجاد کرده و گروه را به صورت ارگانیک رشد دهند.

2. از Analytics خود استفاده کنید

سرپرستان گروه می توانند به تجزیه و تحلیل ها و معیارهایی دسترسی پیدا کنند که به آنها بینش از رفتارها و روندهای رخ داده در گروه می دهد. شما می توانید تعداد اعضای جدید گروه ، بهترین ساعت ها برای ارسال ، تعامل و جمعیتی اعضا را ردیابی کنید. درست مانند هر استراتژی دیگر در رسانه های اجتماعی ، این معیارها را رصد کنید تا بدانید که چگونه درگیری بهتر سوخت را در درون گروه قرار دهید.

3. مطالب مختلف را در گروه های خود ارسال کنید

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، محتوای گروه بیشتر MOFU و BOFU است. به همین دلیل اطمینان حاصل کنید که محتوای مختلفی را در صفحه و گروه Facebook خود ارسال می کنید. به احتمال زیاد ، اعضای شما از قبل صفحه شما را دنبال می کنند و محتوای مضاعف را اضافه نمی کنند. در گروه ، می توانید مطالب "شخصی" بیشتری مانند AMA ، پشت صحنه / مطالب اختصاصی ، پرسش و پاسخ ، مصاحبه مستقیم و غیره ارسال کنید. اعضای گروه شما بزرگترین حامی برند شما هستند ، بنابراین سعی کنید اتصال برقرار کنید.

4. نگه داشتن ترول ها

فیس بوک به مجریان گروه اجازه می دهد پرسشنامه ای را تنظیم کنند که اعضا باید قبل از ورود به یک گروه بسته یا مخفی ، به آن پاسخ دهند. از این مسئله استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود افرادی که وارد گروه می شوند افراد واقعی هستند و ترول نمی شوند. همچنین ، حتماً قوانین گروهی را تنظیم کنید که اعضا قبل از پیوستن به آنها بخوانند و از آن پیروی کنند.

5- تعدیل کننده ها را اضافه کنید

هر مدیر انجمن می داند که گروه های فیس بوک می توانند کار زیادی انجام دهند! در نظر بگیرید که تعدیل کننده هایی را به گروه اضافه کنید که می توانند به اطمینان حاصل شود که اعضای پیروی از دستورالعمل ها را انجام می دهند و همه چیز به درستی پیش می رود. فیس بوک به تعدیل کنندگان این امکان را می دهد که قدرت های خاصی را که خالق گروه به آنها اختصاص داده است ، داشته باشند. عضو تیم خود یا اعضای قابل اعتماد معتبر گروه را اضافه کنید.

6. گروه خود را تبلیغ کنید

فراموش نکنید که گروه خود را در همه سیستم عاملهای رسانه اجتماعی دیگر خود نیز تبلیغ کنید! این یک روش عالی برای رشد گروه و ایجاد اجتماع با تعداد بیشتری مشتری است.

نحوه ایجاد یک گروه فیس بوک تجاری

بیایید نحوه ایجاد یک گروه فیس بوک تجاری ، مرحله به مرحله را مرور کنیم:

  1. بر روی نسخه دسک تاپ ، دکمه Group را در سمت چپ سایت ، واقع در قسمت Explore پیدا کرده و کلیک کنید .
  2. روی ایجاد گروه کلیک کنید
  3. اطلاعات مورد نیاز را پر کنید. نام ، افرادی را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید (در هنگام ایجاد گروه و حریم شخصی گروه (عمومی ، بسته یا مخفی) باید حداقل یک نفر اضافه کنید.)
  4. پس از ایجاد گروه ، به صفحه گروه بروید و با کلیک روی سه نقطه زیر عکس روی جلد خود به تنظیمات گروه بروید و روی "ویرایش تنظیمات گروه" کلیک کنید. این کار مشابه با نحوه ویرایش صفحه شخصی شما است.
  5. از آنجا می توانید توضیحات گروهی ، عکس روی جلد ، برچسب های گروهی ، یک مکان و نوع گروه اضافه کنید. همچنین می توانید یک URL سفارشی ایجاد کنید ، که یادآوری کاربران را از هنگام شروع تبلیغ برای گروه آسان تر می کند.
  6. پس از تنظیم ، همه شما تمام شد! اکنون به اعضای نیاز دارید. فراموش نکنید که اعضای تیم خود را برای پیوستن به گروه و تبلیغ گروه در همه حساب های اجتماعی خود دعوت کنید. همچنین می توانید این گروه را به صفحه Business خود پیوند دهید.

یاسا بازدید : 613 پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 10:10
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 242
  • بازدید کلی : 10396
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی