loading...

یاسا ایجنسی

بازاریابی سبز یکی از بزرگترین گرایش های بازاریابی و تجارت است. محیط برای بسیاری از مصرف کنندگان یک نگرانی بسیار مهم است و منجر به تغییرات اساسی در عادات مصرف و استراتژی های بازاریابی می شود . اگر مارک ها نمی خواهند پشت سر بگذارند ، باید توجه خوبی داشته باشند. بیایید به 5 استراتژی مشترک بازاریابی سبز فرو برویم.

بازاریابی سبز یکی از بزرگترین گرایش های بازاریابی و تجارت است. محیط برای بسیاری از مصرف کنندگان یک نگرانی بسیار مهم است و منجر به تغییرات اساسی در عادات مصرف و استراتژی های بازاریابی می شود . اگر مارک ها نمی خواهند پشت سر بگذارند ، باید توجه خوبی داشته باشند. بیایید به 5 استراتژی مشترک بازاریابی سبز فرو برویم.

  • آیا برای راه اندازی محصول جدید خود به ایده های بازاریابی نیاز دارید؟ کتاب الکترونیکی ما را بارگیری کنید و 40 راهکار برای راه اندازی یک محصول را کشف کنید!

بازاریابی سبز چیست؟

بازاریابی سبز توسعه ، بازاریابی و توزیع محصولاتی است که به منظور به حداقل رساندن تأثیرات منفی بر محیط زیست در پاسخ به نگرانی های اکولوژیکی مصرف کنندگان طراحی شده است .

بازاریابی سبز در محدوده مسئولیت اجتماعی شرکتها قرار می گیرد و به تغییرات اجتماعی پاسخ می دهد. مصرف کنندگان امروزی نگران حفاظت از محیط زیست هستند و خواستار این هستند که محیط زیست بخشی از ارزش های برندهایی باشد که با آنها ارتباط برقرار می کنند.

5 استراتژی بازاریابی سبز

1) روی مصرف کنندگان LOHAS تمرکز کنید

در دنیای بازاریابی در حال حاضر کلمه جدیدی برای مصرف کنندگان علاقمند به بازاریابی سبز وجود دارد: LOHAS (شیوه زندگی سلامت و پایداری).

این یک بازار به سرعت در حال رشد است و از افرادی تشکیل شده است که احساس مسئولیت محیطی و اجتماعی بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد. این مخاطب نه تنها بازاریابی سبز از مارک ها را طلب می کند بلکه این توانایی را دارد که با سایر ارزش های خود در سایر کاربران تأثیر بگذارد.

2) اقدام عملی

نگرانی از محیط زیست از دهه 1990 وجود دارد. در آن زمان لایه ازن و باران اسیدی مباحث داغ بودند ، در حالی که اکنون ما نگران تغییر اوضاع هستیم. در هر صورت ، مصرف کنندگان آگاه شده اند که سلامت کره زمین باید در اولویت قرار داشته باشد و تغییر طولانی مدت صورت گرفته است. این بدان معناست که مارکها همچنین باید نگران ، عمل باشند و قدمهای مستقیمی را که برای انجام وظیفه خود برداشته می شوند ، ارتباط برقرار کنند.

3) منشاء محصول

مصرف کنندگان شروع به زیر سوال بردن منشأ محصولاتی که مصرف می کنند و رد کردن محصولات یا مواد تشکیل دهنده مرتبط با بلایای زیست محیطی مانند روغن نخل است. در نتیجه ، ابتکارات تجارت عادلانه رونق گرفته است. به عنوان یک برند ، در مورد عناصر مورد استفاده خود مراقب و سربلند باشید. گزینه های خوبی را که برند شما تصمیم گرفته است انتخاب کرده و نحوه همسویی آنها با نگرانی مصرف کننده را برجسته کنید.

مصرف کنندگان همچنین علاقه مند به محصولات بازیافتی یا استفاده مجدد هستند ، زیرا به عنوان پایدارتر درک می شوند. این همچنین یکی دیگر از مارک های راه است که می تواند اکتشاف کند ، به خصوص وقتی که به بسته بندی و توسعه می آید.

4) از بسته بندی پایدار استفاده کنید

استفاده بیش از حد از پلاستیک موضوعی است که بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد ، همانطور که با ابتکاراتی از جمله هفته بدون پلاستیک نشان داده شده است.

سالهاست که بسته بندی برند از راحتی و ارائه های فردی طرفداری می کند ، اما اکنون این نوع بسته بندی به عنوان زباله های بیش از حد تلقی می شود. یک تاکتیک قوی برای بازاریابی سبز سرمایه گذاری در بسته بندی های پایدار ، مانند بسته بندی های قابل بازیافت یا بدون پلاستیک است. این روش می تواند اشکال مختلفی داشته باشد ، از جمله استفاده از حداقل مقادیر بسته بندی ، استفاده از مواد قابل بازیافت یا قابل استفاده مجدد یا حتی فروش محصولات به صورت عمده.

5) قوام و مسئولیت

همانطور که قبلاً گفتیم ، بازاریابی سبز یک تغییر رنگ نیست بلکه یک تحول عمیق است. بهترین راه برای برقراری ارتباط با نام تجاری شما سبز برای سبز بودن است. مصرف کنندگان از هر زمان دیگری آگاه هستند و مارک هایی را که ابتکارات سطحی را هدف قرار می دهند ، برای نشان دادن تصویر سبز رد می کنند ، اما هنوز هم روش هایی دارند که برای محیط زیست مضر است.

به طور خلاصه ، بازاریابی سبز روشی است که برای ماندن در اینجا وجود دارد و ما را مجبور می کند تا از نظر مسئولیت زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی در تجارت خود تجدید نظر کنیم. از چه روشهای بازاریابی سبز استفاده می کنید؟

یاسا بازدید : 420 پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 10:15
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 259
  • بازدید کلی : 10413
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی