loading...

یاسا ایجنسی

بازاریابی آنلاین هنر و دانش فروش محصولات و خدمات از طریق شبکه های دیجیتال مانند اینترنت و شبکه های تلفن همراه است. هنر بازاریابی آنلاین شامل یافتن راه حل مناسب بازاریابی آنلاین استراتژی هایی است که به بازار هدف شما جذاب هستند و به فروش تبدیل می شوند.


علم بازاریابی آنلاین تحقیق و تحلیل است که به انتخاب استراتژی های بازاریابی آنلاین برای استفاده و سنجش موفقیت آن استراتژی ها می رود.

بازاریابی آنلاین هنر و دانش فروش محصولات و خدمات از طریق شبکه های دیجیتال مانند اینترنت و شبکه های تلفن همراه است. هنر بازاریابی آنلاین شامل یافتن راه حل مناسب بازاریابی آنلاین استراتژی هایی است که به بازار هدف شما جذاب هستند و به فروش تبدیل می شوند.


علم بازاریابی آنلاین تحقیق و تحلیل است که به انتخاب استراتژی های بازاریابی آنلاین برای استفاده و سنجش موفقیت آن استراتژی ها می رود.


موتور جستجو
بازاریابی آنلاین شامل بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و بازاریابی موتور جستجو (SEM) است. SEO فرایند تنظیم دقیق وب سایت کسب و کار شما است به گونه ای که وقتی مشتریان بالقوه شما عبارت جستجو را مطابق با کالاهای پیشنهادی شما وارد می کنند ، در لیست نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری را کسب کنند.

سئو رایگان است در مقابل ، SEM بازاریابی جستجوی پرداخت شده است. برای هزینه (به طور معمول) پرداخت به ازای هر کلیک ، موتورهای جستجوگر مانند Google هنگامی که کاربر با استفاده از یکی از کلمات کلیدی شما وارد جستجو شود ، تبلیغ شما را نشان می دهند. آمارهای SEM می تواند بازخورد بسیار خوبی در مورد اثربخشی تبلیغات شما ارائه دهد. چنین آماری شامل نرخ کلیک به ازای هر تعداد کلیک شده در برابر تبلیغ شما در برابر تعداد دفعات مشاهده صفحه که حاوی آگهی است ، می شود.

تبلیغات آنلاین
بسیاری از فرصت های تبلیغات آنلاین وجود دارد. یک روش استفاده از تبلیغات بنری تعبیه شده در صفحات وب در اینترنت است. سایر گزینه های بی شمار شامل همه چیز از بینابینی از طریق تبلیغات متنی است. Interstitials صفحات وب هستند که درست قبل یا بعد از یک صفحه محتوای مورد انتظار ظاهر می شوند. این صفحات تبلیغاتی هستند که در صفحه شما از طریق محتوا در یک وب سایت قرار می گیرند. همچنین ، ارائه دهندگان رسانه های اجتماعی مختلف ، مانند فیس بوک ، بسترهای تبلیغاتی خود را ارائه می دهند.

پست الکترونیک
پس از ایجاد لیست ایمیل مشترکین از مشتریان بالقوه که ممکن است علاقه مند به محصولات یا خدمات شما باشند ، بازاریابی از طریق ایمیل راهی بسیار مؤثر برای بیرون آمدن پیام است. شما می توانید مشتریان خود را با اخبار شرکت ، رویدادهای آینده و پیشنهادهای ویژه به روز نگه دارید. شما می توانید خبرنامه ها و محصولات سفارشی و یا خدمات ویژه ای را برای نیازهای مشتری ارسال کنید.

رسانه های اجتماعی
سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند Twitter ، Facebook ، LinkedIn و Pinterest (برای ذکر چند مورد) همه فرصت هایی برای بازاریابی آنلاین هستند. رسانه های اجتماعی گفتگو است - به جای اینکه فقط تبلیغات برای محصولات یا خدمات شما ارسال شود ، نیاز به مشارکت فعال دارد.

وبلاگ نویسی
داشتن یک وبلاگ تجاری راه دیگری برای مکالمه با مشتریان و آگاه نگه داشتن آنها در مورد محصولات یا خدمات شما است. یک وبلاگ می تواند برای ارائه مشاوره و بازخورد مفید استفاده شود. میکروبلاگ ها زیرمجموعه ای از وبلاگ ها هستند - که معمولاً از به روزرسانی های متنی کوتاه ارسال شده از طریق ایمیل ، پیام های فوری یا توییتر تشکیل شده است.

چرا به حضور آنلاین نیاز دارید
بازاریابی آنلاین برای مشاغل کوچک از انواع مختلف به طور فزاینده ای اهمیت می یابد. در گذشته ، بازاریابی اینترنتی چیزی بود که مشاغل محلی آجر و ملات می توانست به طرز موجهی از آن چشم پوشی کند. وقتی کل تجارت شما محلی بود ، هدر دادن وقت و پول در بازاریابی آنلاین منطقی نبود.

اکنون با افزایش جستجوی محلی و عادت جدید مردم برای جستجو در اینترنت ابتدا اهمیت دارد. در اصل ، همه مشاغل باید برخی از بازاریابی آنلاین را در ترکیب بازاریابی خود قرار دهند.

گذشته از تبلیغات آنلاین ، شهرت آنلاین شما بسیار مهم است ، حتی اگر از طریق اینترنت مشاغل را انجام ندهید - قبل از اینکه مشتری جدید تصمیم بگیرد از شانس کسب و کار شما حمایت کند ، آیا آنها بررسی های آنلاین را بررسی می کنند ، بنابراین ایجاد شهرت برای کیفیت و خدمات به مشتری است. خیلی مهم. مشتریان ناراضی بیشتر از بررسی های آنلاین رضایت بخش بررسی های آنلاین را ترک می کنند ، بنابراین داشتن یک شهرت قوی و بررسی های آنلاین مثبت زیادی برای موفقیت در تجارت در دنیای دیجیتال امروز بسیار حیاتی است.

یاسا بازدید : 418 چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 23:16
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 254
  • بازدید کلی : 10408
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی