loading...

یاسا ایجنسی

با پایان سال 2017 ، زمان آن است که در مورد مؤثرترین و تأثیرگذارترین کمپین های دیجیتال سال و آنچه آنها می توانند به ما یاد دهند وارد سال 2018 شویم ، تأمل کنیم.

سال 2017 تا به امروز برخی از مهمترین ، پویا ترین ، خلاقانه ترین و مبتکرترین کمپین های بازاریابی دیجیتال را مشاهده کرده است. در تابستان ، ما به شما یک سری از تاثیرگذارترین مبارزات نیمه اول سال 2017 - از جمله هایینکن ، گوچی و نیویورک تایمز - دادیم و در این وبلاگ (قسمت دوم) به پنج مورد دیگر می پردازیم.

در حالی که مارک ها به طور متوسط بین 25 تا 43 درصد بودجه بازاریابی خود را صرف محتوا می کنند ، اما تنها 23٪ از CMO ها احساس می کنند که در حال تولید اطلاعات مناسب برای مخاطبان مناسب هستند و آن را در زمان مناسب و با فرمت صحیح تحویل می دهند.

با پایان سال 2017 ، زمان آن است که در مورد مؤثرترین و تأثیرگذارترین کمپین های دیجیتال سال و آنچه آنها می توانند به ما یاد دهند وارد سال 2018 شویم ، تأمل کنیم.

سال 2017 تا به امروز برخی از مهمترین ، پویا ترین ، خلاقانه ترین و مبتکرترین کمپین های بازاریابی دیجیتال را مشاهده کرده است. در تابستان ، ما به شما یک سری از تاثیرگذارترین مبارزات نیمه اول سال 2017 - از جمله هایینکن ، گوچی و نیویورک تایمز - دادیم و در این وبلاگ (قسمت دوم) به پنج مورد دیگر می پردازیم.

در حالی که مارک ها به طور متوسط بین 25 تا 43 درصد بودجه بازاریابی خود را صرف محتوا می کنند ، اما تنها 23٪ از CMO ها احساس می کنند که در حال تولید اطلاعات مناسب برای مخاطبان مناسب هستند و آن را در زمان مناسب و با فرمت صحیح تحویل می دهند.

با توجه به اهمیت و اهمیت هر چه بیشتر محتوا ، به ویژه محتویاتی که یک مشت پانچ دارد ، ما 5 (بیشتر) کمپین را که در سال 2017 تأثیر عمده ای داشته اند ، کشف می کنیم.

1) تغییر اجتماعی - #MeToo

در پی ادعاهای آزار و اذیت جنسی اخیر نسبت به هاروی وینشتین هالیوود ، یک فعال زن متفکر ، تارانا بورک ، کمپین #MeToo را ایجاد کرد.

این کمپین محور رسانه های اجتماعی از هشتگ خوش فرم #MeToo استفاده کرد تا زنان و مردان را ترغیب کند تا در برابر هرگونه آزار جنسی که ممکن است در طول زندگی خود تجربه کرده اند سخن بگویند. و خیلی سریع ویروسی شد.

براساس توئیتر ، بیش از 1.7 میلیون زن و مرد در 85 کشور از هشتگ استفاده کرده اند که بسیاری از افراد مشهور و چهره های محبوب از این کمپین حمایت می کنند.

شخص زمان سال #MeToo

به دلیل موفقیت ویروسی خود ، در ایتالیا ، زنان پشت نسخه #MeToo با نام #QuellaVoltaChe تجمع کردند که به "آن زمان وقتی که" ترجمه می شود ، در فرانسه ، زنان تصمیم گرفتند آزار دهنده های خود را با نام زیر #BalanceTonPorc در معرض نمایش بگذارند ، که این ترجمه به "خرخر" است. خوک خود را بیرون

این کمپین دیجیتال قدرتمند و کاملاً بهنگام نه تنها برجسته و باورنکردنی برجسته ای را نشان داد ، بلکه به ندرت در مورد مسئله صحبت می کرد و آن را به صدر آگاهی عمومی می رساند ، بلکه به نوعی انقلاب نیز دامن می زد و به ایجاد تحولات اساسی در نتیجه کمک می کرد.

واضح است که در این روز و سن ، مردم بیش از هر زمان دیگری به تغییر اجتماعی اهمیت می دهند و از رسانه های اجتماعی به عنوان واسطه ای برای ابراز عقاید و جرقه بحث استفاده می کنند. در سال 2018 ، استفاده از رویکرد انسانی به کمپین های دیجیتالی ، ارائه پشتیبانی یا راه حل برای موضوعات مهم ، راهی برای پیشبرد اعتماد و برقراری ارتباط با ارزش های اصلی برند شما است.

2) برابری - Procter & Gamble

شرکت کالاهای مصرفی Procter & Gamble امسال با حضور در زندگی واقعی خود به مبارزاتی که جوانان در ایالات متحده سیاه پوست در ایالات متحده آمریکا مشغول به کار هستند ، مردم را در مسیرهای خود متوقف کرد.

در دو دقیقه کوتاه این شرکت با عنوان "The Talk" ، P&G جوان آمریکایی های آفریقایی آفریقایی را که بر اساس سناریوهای زندگی واقعی با والدین خود صحبت می کنند ، نشان می دهد و به جای بیان بیانیه سیاسی ، برشی از واقعیت سخت را نشان می دهد. و روشی که تولید شده نفس گیر است.

با تلاش برای دنیایی که هر صدا و فرصت برابر است ، P&G تبدیل درباره تعصب نسبت به جامعه سیاه در آمریکا را باز کرد - و این ویدیو به تنهایی بیش از دو میلیون بازدید در YouTube کسب کرده است.

این کمپین تأثیرگذار نشان می دهد که در سال 2018 ، برای برقراری ارتباط اخلاق یک تجارت و ایجاد یک تأثیر واقعی ، باید همیشه صادق باشید و هرگز از جسارت جویی نترسید.

3) طنز تاریک - Spotify

غول پیکر موسیقی ، Spotify با سوژه ای روبرو و تزریق آن را با کمی طنز عجیب و غریب ، تزریق بسیاری از کاربران فعلی و آینده دار خود با کمپین "پخش این در My Funeral" کرد.

Spotify با استفاده از داده های کلی کاربران برای ترسیم مفهوم کمپین خود ، آهنگهای نسبتاً مبهمی را گرفت و از آنها برای راه اندازی یک سری ویدئویی استفاده کرد که نشان می داد مردم در یک مراسم خاکسپاری با آهنگی متناسب با ماهیت این رویداد در حال پخش در پس زمینه هنگام رقصیدن. در کنار آن با چشمان پر اشک.

محبوبیت این کمپین دیجیتالی زرنگ و زننده - اصلی که بیش از 1،280،860 بازدید از YouTube به تنهایی کسب کرده است - توجه بسیاری از افراد مشهور و همچنین ایجاد تعدادی از فیلم های Spoof یا Spinoff را که در سراسر وب به اشتراک گذاشته شده بود ، جلب کرد.

در سال 2018 ، مارک ها می توانند با نشان دادن سمت سرگرم کننده ، بازیگوش ، استفاده از طنز برای جلب توجه مخاطبان مورد نظر خود و ایجاد یک سری دارایی ، به پیشرفت و رسیدن به طول عمر کمپین های خود کمک کنند. باز هم ، این شهادت به اهمیت ملاقات با مصرف کنندگان در سطح شخصی تر ، جامع تر است تا اینکه آنها را با بند و شعار تبلیغاتی سیلاب کنید.

4) محیطی - اپل

در سالهای اخیر ، ما به گونه ای آگاه تر از نظر محیط زیست تبدیل شده ایم و به همین ترتیب ، یک سوم از مصرف کنندگان مارک های پایدار را ترجیح می دهند.

اپل ایجاد شده تا همزمان با روز زمین ، کمپین دیجیتالی ایجاد کرد که کمتر روی آنچه می توانید با محصولات آنها انجام دهید و بیشتر بر اهمیت حفظ سیاره ما متمرکز شده است.

این فیلم خاص با تصاویر خیره کننده و روایت جذابش ، محور فعالیت کمپین روز زمین غول فناوری شد. جالب ترین نکته در مورد این ویدئو این است که با استفاده از آیفون فیلمبرداری و تولید شده است و در حالی که یک پیام حیاتی را به نمایش می گذارد ، قابلیت های محصولات اپل را نشان می دهد.

اپل با راه اندازی استراتژیک مجموعه ای از فیلم ها و تصاویر با محوریت محیطی و استفاده از Earth Day به عنوان یک درایور کمپین ، اپل به جمع آوری بیش از 8 میلیون دلار برای WWF کمک کرد.

با توجه به اینکه مصرف کنندگان بیشتر از گذشته از نظر محیطی ، اجتماعی و فرهنگی متمرکز شده اند ، برای ایجاد یک کمپین دیجیتالی در سال 2018 که دارای وزن واقعی است ، باید از آنها به عنوان یک کشتی برای برقراری ارتباط ارزش های شرکت با مخاطبان مورد نظر خود ، به روشی صادقانه ، شفاف و گرفتن استفاده کنید. برای ایجاد تأثیر ، باید یک لایه عمق اضافی به ارتباطات بازاریابی خود اضافه کنید.

5) جوانان - برگر کینگ

در پشت برنده شدن در جایزه بزرگ کن برای "Google Home of Whopper" ، برگر کینگ یک کارزار سخت را آغاز کرد که با استفاده از آزمایش دوربین مخفی ، مورد قلدری قرار گرفت.

بیش از سه دقیقه ، این ویدئو نشان می دهد که افراد یکی از رستوران ها که در حال جستجوی پسر هستند ، با بسیاری از افراد کمکی برای کمک به آنها مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. در مقابل ، وقتی مردم می بینند که ساندویچ Whopper Jr. آنها نیز مورد تجاوز قرار گرفته است ، آنها به سرعت اقدام می کنند.

در پایان ، این ویدئو پرده برداری می کند که در حالی که 95٪ از بینندگان گزارشگر همبرگر 'مورد آزار و اذیت' را داده اند ، تنها 12٪ مداخله کرده اند و به پسربچه شدن کمک کرده اند. فقط در ماه اکتبر راه اندازی شد ، "قلدری جونیور" قبلاً 4.2 میلیون بازدید در YouTube ثبت کرده است.

برای سال 2018 ، این کمپین نشان می دهد که مارک ها نباید از پرداختن به مشکلات دشوار هراس داشته باشند. با استفاده از پیچ و تاب هوشمندانه در مورد یک مسئله واقعی و دشوار ، مارک ها می توانند به نوعی پیش بروند که نه تنها یک موضوع مهم در جامعه ما برجسته شود ، بلکه حمایت خود را از تلاش و کمک به رانندگی آگاهی در مورد چیزی که در اعضای اصلی آنها تأثیر می گذارد نشان دهند. پایگاه مشتری - جوانان.

هر یک از این مبارزات به روش خاص و معنادار و اصلی است اما آنچه در بین همه آنها مشترک است این واقعیت است که هرکدام رویکرد بسیار انسانی خود را به کارزار انتخاب می کنند ، اعتصاب وتر شخصی با مخاطبان خود ، اعتماد به نفس ، احترام و وفاداری در این روند.

در سال 2018 با استفاده از یادگیری های مربوط به موفقیت این کمپین ها ، به یک برند کمک می کند تا ضمن نشان دادن ارزش های شرکت و هدایت آگاهی از برند ، با مخاطبان خود صحبت کند.

یاسا بازدید : 355 دوشنبه 10 شهريور 1399 زمان : 15:57
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 253
  • بازدید کلی : 10407
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی